Dmg Gun

Šiame forume vartotojai gali prašyti jiems reikiamo plugino.
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Post Reply
Terror
Senbūvis
Posts: 1086
Joined: 2015 Feb 27 19:29
Location: Alytus

Dmg Gun

Post by Terror »

Kas gali padaryk kad butu ne ant visko o pvz butu galim surašyk ant kuriu noriu pas pvz
USP,M4a1,Ak47

Code: Select all

public Take_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, Float:hedamage, damagetype, damagebits){if(damagetype & DMG_GENERIC || victim == attacker || !is_user_alive(victim) || !is_user_connected(attacker))return HAM_IGNORED     static CsTeams:team[2]team[0] = cs_get_user_team(attacker), team[1] = cs_get_user_team(victim)        if(team[0] == team[1]){return HAM_HANDLED}    if(get_user_flags(attacker) & VIP){SetHamParamFloat(4, damage*2.0) return HAM_HANDLED}return HAM_IGNORED}

User avatar
ArtHa123
Flooderis arba specialistas
Posts: 738
Joined: 2014 Feb 19 18:40

Re: Dmg Gun

Post by ArtHa123 »

Code: Select all

public Take_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, Float:hedamage, damagetype, damagebits){    if(damagetype & DMG_GENERIC || victim == attacker || !is_user_alive(victim) || !is_user_connected(attacker))        return HAM_IGNORED     static CsTeams:team[2]    team[0] = cs_get_user_team(attacker), team[1] = cs_get_user_team(victim)        if(team[0] == team[1])    {        return HAM_HANDLED    }     if(get_user_flags(attacker) & VIP)    {        if(get_user_weapon(id) == CSW_USP || get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 || get_user_weapon(id) == CSW_AK47)        {            SetHamParamFloat(4, damage*2.0)            return HAM_HANDLED        }    }    return HAM_IGNORED}
Netestuota.
Image

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: Dmg Gun

Post by hleV »

↑ Kešuok get_user_weapon() grąžintą reikšmę. Dar galima padaryt damagetype == DMG_BLAST patikrinimą, nes gali būt granatos dmg kai tuo metu žaidėjas laiko USP/AK/M4.

Anyway,

Code: Select all

public Take_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, Float:hedamage, damagetype, damagebits)
Iš kur tas hedamage? Kažkas pasikeitė tam forward'e?
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests