Šiame forume vartotojai gali prašyti jiems reikiamo plugino.
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Terror
Senbūvis
Posts: 1086 Joined: 2015 Feb 27 19:29
Location: Alytus
Post
by Terror » 2015 Apr 20 21:21
Kas gali padaryk kad butu ne ant visko o pvz butu galim surašyk ant kuriu noriu pas pvz
USP,M4a1,Ak47
Code: Select all
public Take_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, Float:hedamage, damagetype, damagebits){if(damagetype & DMG_GENERIC || victim == attacker || !is_user_alive(victim) || !is_user_connected(attacker))return HAM_IGNORED static CsTeams:team[2]team[0] = cs_get_user_team(attacker), team[1] = cs_get_user_team(victim) if(team[0] == team[1]){return HAM_HANDLED} if(get_user_flags(attacker) & VIP){SetHamParamFloat(4, damage*2.0) return HAM_HANDLED}return HAM_IGNORED}
ArtHa123
Flooderis arba specialistas
Posts: 738 Joined: 2014 Feb 19 18:40
Post
by ArtHa123 » 2015 Apr 21 07:57
Code: Select all
public Take_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, Float:hedamage, damagetype, damagebits){ if(damagetype & DMG_GENERIC || victim == attacker || !is_user_alive(victim) || !is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED static CsTeams:team[2] team[0] = cs_get_user_team(attacker), team[1] = cs_get_user_team(victim) if(team[0] == team[1]) { return HAM_HANDLED } if(get_user_flags(attacker) & VIP) { if(get_user_weapon(id) == CSW_USP || get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 || get_user_weapon(id) == CSW_AK47) { SetHamParamFloat(4, damage*2.0) return HAM_HANDLED } } return HAM_IGNORED}
Netestuota.
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875 Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai
Post
by hleV » 2015 Apr 21 09:45
↑ Kešuok
get_user_weapon()
grąžintą reikšmę. Dar galima padaryt
damagetype == DMG_BLAST
patikrinimą, nes gali būt granatos dmg kai tuo metu žaidėjas laiko USP/AK/M4.
Anyway,
Code: Select all
public Take_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, Float:hedamage, damagetype, damagebits)
Iš kur tas
hedamage
? Kažkas pasikeitė tam forward'e?
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests