klausimas

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

klausimas

Post by aurimasko »

Ar įmanoma sukurti tokį botą, kurio nerodytų per scoreboard, monitoriuose ir jis galėtų vairuoti pvz map objektą - mašiną?

Aurimas
O taip. Jis jau surinko 50 žinučių!
Posts: 79
Joined: 2011 Jul 13 20:33

Re: klausimas

Post by Aurimas »

Esu matęs tokį dalyką vienam serveryje. Taigi įmanoma.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: klausimas

Post by aaarnas »

Įmanoma tai daug kas, bet ne viskas yra paprasta ;]
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: klausimas

Post by aurimasko »

O pvz mačiau viename cs video, kad skrenda naikintuvai, ir kur jie praskrenda ten viska sprogdina ir užmuša... tai čia paleisti entity, su norimo modeliu, ore ir kad judėtų? O apačioje sprogimų efektus padaryti? Beje ar įmanoma gauti pavyzdį kaip padaryti, kad entity judėtų ;// Nes sugalvojas naują modą, ir tiek jam dalykų, bet ten taip viskas sudėtinga ;D

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: klausimas

Post by aaarnas »

Na reikia movetype nustatyti ir su velocity nukreipti kur reikia.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: klausimas

Post by aurimasko »

Code: Select all

#define FL_FLY  (1<<0)
čia būtų movetype jeigu nori, kad skristų?

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: klausimas

Post by aaarnas »

hldsk include turi būti MOVETYPE_
Bet taip, šiuo atveju fly tipas bus.

-- 2011 Lie 14 11:41 --

hldsk include turi būti MOVETYPE_
Bet taip, šiuo atveju fly tipas bus.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: klausimas

Post by aurimasko »

o dėl velocity tai kažkas panašaus ar ne:

Code: Select all

 static Float: velocity[3]lforce = 150lheight = 100 velocity_by_aim(id, lforce, velocity)velocity[2] = lheightset_pev(id, pev_velocity, velocity) 

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: klausimas

Post by aaarnas »

Taip

Code: Select all

set_pev(entity, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)set_pev(entity, pev_velocity, velocity)
velocity jau trimatis vektorius nurodantis kur reikia judėti. Taip pat keiti entity kampus

Code: Select all

set_pev(entity, pev_angles, angle)
[3] Angles for model rendering.
[0] = Verticle (90=Looking down | -90=Looking up)
[1] = Horizontal (-180/180 = Looking backward | 90 = Looking Left | -90 = Looking Right | 0 = Looking Straight)
kad nustatyti, kokioje pozicijoje stovi daiktas.

Aišku

Code: Select all

set_pev(entity, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
Reikia tik 1 kartą nustatyti.

Po to ten dar yra SOLID type, modeliai, dydžiai ir kiti dalykai.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: klausimas

Post by aurimasko »

o tai tarkim jeigu man reikia kad objektas skristų 100 žingsnių ( ar kuo ten jie skaičiuojasi ;D) į priekį, tada pasisuktų į kairę, ir vėl 100 žingsnių, tai tada tuos kampus ir reikia keisti?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests