klausimas
Re: klausimas
Esu matęs tokį dalyką vienam serveryje. Taigi įmanoma.
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas
Įmanoma tai daug kas, bet ne viskas yra paprasta ;]
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: klausimas
O pvz mačiau viename cs video, kad skrenda naikintuvai, ir kur jie praskrenda ten viska sprogdina ir užmuša... tai čia paleisti entity, su norimo modeliu, ore ir kad judėtų? O apačioje sprogimų efektus padaryti? Beje ar įmanoma gauti pavyzdį kaip padaryti, kad entity judėtų ;// Nes sugalvojas naują modą, ir tiek jam dalykų, bet ten taip viskas sudėtinga ;D
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas
Na reikia movetype nustatyti ir su velocity nukreipti kur reikia.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: klausimas
Code: Select all
#define FL_FLY (1<<0)
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas
hldsk include turi būti MOVETYPE_
Bet taip, šiuo atveju fly tipas bus.
-- 2011 Lie 14 11:41 --
hldsk include turi būti MOVETYPE_
Bet taip, šiuo atveju fly tipas bus.
Bet taip, šiuo atveju fly tipas bus.
-- 2011 Lie 14 11:41 --
hldsk include turi būti MOVETYPE_
Bet taip, šiuo atveju fly tipas bus.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: klausimas
o dėl velocity tai kažkas panašaus ar ne:
Code: Select all
static Float: velocity[3]lforce = 150lheight = 100 velocity_by_aim(id, lforce, velocity)velocity[2] = lheightset_pev(id, pev_velocity, velocity)
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas
Taip
velocity jau trimatis vektorius nurodantis kur reikia judėti. Taip pat keiti entity kampus
Aišku
Reikia tik 1 kartą nustatyti.
Po to ten dar yra SOLID type, modeliai, dydžiai ir kiti dalykai.
Code: Select all
set_pev(entity, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)set_pev(entity, pev_velocity, velocity)
Code: Select all
set_pev(entity, pev_angles, angle)
kad nustatyti, kokioje pozicijoje stovi daiktas.[3] Angles for model rendering.
[0] = Verticle (90=Looking down | -90=Looking up)
[1] = Horizontal (-180/180 = Looking backward | 90 = Looking Left | -90 = Looking Right | 0 = Looking Straight)
Aišku
Code: Select all
set_pev(entity, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
Po to ten dar yra SOLID type, modeliai, dydžiai ir kiti dalykai.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: klausimas
o tai tarkim jeigu man reikia kad objektas skristų 100 žingsnių ( ar kuo ten jie skaičiuojasi ;D) į priekį, tada pasisuktų į kairę, ir vėl 100 žingsnių, tai tada tuos kampus ir reikia keisti?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests