Page 1 of 2

daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 10 21:28
by aurimasko
kaip padaryti, kad žaidėjai su ADMIN_LEVEL_H flagu galėtų turėti ne 2 o 3 FB granatas??

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 10 22:11
by psychical
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 3);

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 10 23:13
by aurimasko
man ne to reikia.. turiu omeny kad galėtų pirkti 3 FB granatas ir visais kitais būdais būtų maximum 3 FB granatos..

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 11 16:27
by hleV
Kiek žinau tai neįmanoma. Nebent gal su kokiu Orpheu.

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 11 21:58
by aaarnas
Kartais zp mode nėra padaryta, kad iš extra items perkant granatas jos kaupiasi?

Šiaip man atrodo turėtų būti įmanoma pakeisti hud skaičiuką, o išmetus vieną granatą iš karto duoti kitą.

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 11 22:11
by psychical
Taip yra, bet ten padaryta iš meniu, ir jis fiksuoja kada turi bent vieną, kada neturi, jei neturi duoda, jei turi prideda su tuo, ką aš parašiau 2 poste

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 11 22:15
by aaarnas
Tai kame problema tada? Galima tokiu būdu padaryti.

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 11 22:28
by aurimasko
na, o kaip tada registruoti eventą (koks turėtų jis būti), kuris tikrintų kada perkama FB granata ir apskritai eventa kada gaunama FB granata, nes tada tame evente tikrini FB kiekį.

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 11 22:49
by psychical

Code: Select all

        case EXTRA_INFBOMB: // Infection Bomb        {            // Increase infection bomb purchase count for this round            g_infbombcounter++                        // Already own one            if (user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE))            {                // Increase BP ammo on it instead                cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) + 1)                                // Flash ammo in hud                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgAmmoPickup, _, id)                write_byte(AMMOID[CSW_HEGRENADE]) // ammo id                write_byte(1) // ammo amount                message_end()                                // Play clip purchase sound                emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_buyammo, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)                                return; // stop here            }                        // Give weapon to the player            fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")        }
va ka radau ZM

Re: daugiau granatų

Posted: 2011 Jul 11 22:50
by aurimasko
gerai, bet čia iš menu man riekėtų kad šis kodas veiktų bet kada gavus FB granata.