daugiau granatų
daugiau granatų
kaip padaryti, kad žaidėjai su ADMIN_LEVEL_H flagu galėtų turėti ne 2 o 3 FB granatas??
Re: daugiau granatų
man ne to reikia.. turiu omeny kad galėtų pirkti 3 FB granatas ir visais kitais būdais būtų maximum 3 FB granatos..
Re: daugiau granatų
Kiek žinau tai neįmanoma. Nebent gal su kokiu Orpheu.
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: daugiau granatų
Kartais zp mode nėra padaryta, kad iš extra items perkant granatas jos kaupiasi?
Šiaip man atrodo turėtų būti įmanoma pakeisti hud skaičiuką, o išmetus vieną granatą iš karto duoti kitą.
Šiaip man atrodo turėtų būti įmanoma pakeisti hud skaičiuką, o išmetus vieną granatą iš karto duoti kitą.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: daugiau granatų
Taip yra, bet ten padaryta iš meniu, ir jis fiksuoja kada turi bent vieną, kada neturi, jei neturi duoda, jei turi prideda su tuo, ką aš parašiau 2 poste
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: daugiau granatų
Tai kame problema tada? Galima tokiu būdu padaryti.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: daugiau granatų
na, o kaip tada registruoti eventą (koks turėtų jis būti), kuris tikrintų kada perkama FB granata ir apskritai eventa kada gaunama FB granata, nes tada tame evente tikrini FB kiekį.
- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: daugiau granatų
Code: Select all
case EXTRA_INFBOMB: // Infection Bomb { // Increase infection bomb purchase count for this round g_infbombcounter++ // Already own one if (user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE)) { // Increase BP ammo on it instead cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) + 1) // Flash ammo in hud message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgAmmoPickup, _, id) write_byte(AMMOID[CSW_HEGRENADE]) // ammo id write_byte(1) // ammo amount message_end() // Play clip purchase sound emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_buyammo, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) return; // stop here } // Give weapon to the player fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") }
Re: daugiau granatų
gerai, bet čia iš menu man riekėtų kad šis kodas veiktų bet kada gavus FB granata.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests