Page 1 of 1
Respawn plugino
Posted: 2014 Jan 16 12:29
by KIRIL
Sveiki,
ieškau respawn plugino kuris iškart prikeltų žaidėją vos jam įėjus į serverį. Ir kitus kartus prikelinėtų iškart ar po kelių sekundžių.
Na tiksliau surf serveriui respawn plugino.
Re: Respawn plugino
Posted: 2014 Jan 16 13:05
by DYaGesS
išmok naudotis paieška, nes tokių temų pilna

.
Re: Respawn plugino
Posted: 2014 Jan 16 13:42
by V1LKAS
Re: Respawn plugino
Posted: 2014 Jan 16 14:19
by KIRIL
V1LKAS dėkui.
DYaGesS nefreepostink, jei prašau, kad man reikia plugino, tai man nereikia paaiškinimo - pasinaudoti paieška..
P.S. V1LKAS radau dar tokį, čia ne 2in1 ? Kad nereiktu ir spawn ir respawn:
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich> #define RESPAWN_DELAY 2.0 new PlayersKiller[33];new MaxPlayers; public plugin_init(){ register_plugin("Elimination", "1.0", "hleV"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);} public plugin_cfg() MaxPlayers = get_maxplayers(); public client_disconnect(Client) PlayersKiller[Client] = 0; public PlayerKilled(Victim, Killer){ if ((Killer = read_data(1)) == (Victim = read_data(2))) return; for (new OldVictim = 1; OldVictim < MaxPlayers; OldVictim++) { if (!is_user_connected(OldVictim) || is_user_alive(OldVictim)) continue; if (PlayersKiller[OldVictim] == Killer) set_task(RESPAWN_DELAY, "Respawn", OldVictim); } PlayersKiller[Victim] = Killer;} public PlayerSpawn(Client){ if (!is_user_alive(Client)) return; PlayersKiller[Client] = 0;} public Respawn(Client){ remove_task(Client); if (!is_user_connected(Client) || is_user_alive(Client)) return; ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, Client);}