Page 1 of 1

Respawn plugino

Posted: 2014 Jan 16 12:29
by KIRIL
Sveiki,
ieškau respawn plugino kuris iškart prikeltų žaidėją vos jam įėjus į serverį. Ir kitus kartus prikelinėtų iškart ar po kelių sekundžių.
Na tiksliau surf serveriui respawn plugino.

Re: Respawn plugino

Posted: 2014 Jan 16 13:05
by DYaGesS
išmok naudotis paieška, nes tokių temų pilna :).

Re: Respawn plugino

Posted: 2014 Jan 16 13:42
by V1LKAS

Re: Respawn plugino

Posted: 2014 Jan 16 14:19
by KIRIL
V1LKAS dėkui.

DYaGesS nefreepostink, jei prašau, kad man reikia plugino, tai man nereikia paaiškinimo - pasinaudoti paieška..

P.S. V1LKAS radau dar tokį, čia ne 2in1 ? Kad nereiktu ir spawn ir respawn:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich> #define RESPAWN_DELAY 2.0 new PlayersKiller[33];new MaxPlayers; public plugin_init(){        register_plugin("Elimination", "1.0", "hleV");        RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1);        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);} public plugin_cfg()        MaxPlayers = get_maxplayers(); public client_disconnect(Client)        PlayersKiller[Client] = 0; public PlayerKilled(Victim, Killer){        if ((Killer = read_data(1)) == (Victim = read_data(2)))                return;         for (new OldVictim = 1; OldVictim < MaxPlayers; OldVictim++)        {                if (!is_user_connected(OldVictim) || is_user_alive(OldVictim))                        continue;                 if (PlayersKiller[OldVictim] == Killer)                        set_task(RESPAWN_DELAY, "Respawn", OldVictim);        }         PlayersKiller[Victim] = Killer;} public PlayerSpawn(Client){        if (!is_user_alive(Client))                return;         PlayersKiller[Client] = 0;} public Respawn(Client){        remove_task(Client);         if (!is_user_connected(Client) || is_user_alive(Client))                return;         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, Client);}