Na supratau, bet vistiek nesąmones atlieka ta funkcija, padariau pagal idėją taip:
Jeigu žaidėjas neturi kintamojo grenade[id] = true, tai tikrina ar jo gaunamas ginklas yra ne granata ir ar jisai yra ne iš CT komandos.
(Pagala šitą tikrinimą turi blokuoti granatų davimą tik CT komandai, jeigu neturi kintamojo true).
Dabar pagal šitą kodą yra taip:
Turi ar neturi kintamąjį, px vistiek grantas VIESIEMS blokuoja, tiek CT komandai, tiek T komandai. WTF??? Magijos..
Code: Select all
public OnAddPlayerItem(id, ent){ if (!grenade[id]) { if (cs_get_weapon_id(ent) != CSW_HEGRENADE && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT) return HAM_IGNORED; } entity_set_int(ent, EV_INT_flags, entity_get_int(ent, EV_INT_flags) | FL_KILLME); return HAM_SUPERCEDE;}