Page 1 of 2

Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 07 14:30
by GhostMan
Kaip užhookint tą veiksmą, kai pasirenki komandą? Tiek prisijungus į serverį, tiek paspaudus M raidę iššoka SELECT TEAM langas ir kaip užhookint tą veiksmą, kai tu iš to lango pasirenki T, CT arba SPEC?

Code: Select all

register_clcmd("chooseteam", "hook_chooseteam")
?

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 07 14:42
by xFrostas

Code: Select all

register_clcmd("jointeam", "Block_ChooseTeam")register_clcmd("chooseteam", "Block_ChooseTeam") public Block_ChooseTeam(id){          return PLUGIN_HANDLED}

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 07 14:46
by GhostMan
Kuo skiriasi jointeam nuo chooseteam?

Va tokį dar kodą radau.

Code: Select all

#include <amxmodx> public plugin_init(){        register_event("TextMsg", "EVENT_PlayerJoinCT", "b", "2&#Game_join_ct");} public EVENT_PlayerJoinCT(id){        // your code here}
Iš tikrųjų tai man reikia tik užhookint, kai einama į CT komandą. Aš ne užblokuot noriu, o dėk tikrinimus ar yra laisvų vietų CT komandoje, jei yra - leisti įeiti, jei nėra įkelti į T. Bet visokių ten tų būdų prisiskaičiau kaip užhookint komandos pasirinkimą, tai nežinau kurį naudot.

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 07 15:46
by xFrostas
jointeam tai kai prisijungi į serverį tas motd, o chooseteam, kai žaidime 'm' raidę paspaudi.

Code: Select all

public Block_ChooseTeam(id){        new Players[32], Num        get_players(Players, Num, "e", "TERRORIST")         if (Num > 10) // pvz tik, jei terroristų bus daugiau nei 10 - blokuos. O kitu atveju rodys motd.        {                return PLUGIN_HANDLED        }}
Nu kažkas tokio

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 07 18:02
by GhostMan
Nu gerai, tarkim naudojam chooseteam ir jointeam.

Kaip dabar būtų, jei pasikeičia žemėlapis ir prisijungia į serverį 10 žaidėjų (visi unasigned). Visi tie žaidėjai mato TEAM SELECT menu. CT komandos limitas 5 žaidėjai. Tai dabar tie visi 10 žaidėjų galės įeiti į CT ar šeštam žaidėjui nebeleis eiti į CT?

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 07 18:50
by xFrostas
Manau, kai bus 5 žaidėjai, 6 paspaudus tiesiog turėtų pranykti, ištikrųjų reiktų patikrinti, pačiam įdomu.

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 07 21:45
by aaarnas

Code: Select all

public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)        register_event("TeamInfo", "team_change", "a")}  public team_change() {    // Žaidėjas keicia/renkasi komandą    new id = read_data(1)    new team[20]    read_data(2, team, charsmax(team))        // team:    // CT    // TERRORIST    // SPECTATOR    // UNASIGNED} 

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 18 17:06
by GhostMan
Kaip dabar turi atrodyt sąlyga su tuo 'team'?

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 18 17:25
by xFrostas
Na tai

Code: Select all

        switch(team[0])        {                case 'T': // Terrorist Team                case 'C': // Counter-Terrorist Team        }

Re: Komandos pasirinkimas

Posted: 2013 Sep 18 19:38
by GhostMan
O kaip galima ne su cs_set_user_team permest žaidėją į kitą komandą?
Man kažkaip buginasi šita komanda. Kartais ne'respawn'ina žaidėjų, padarius reconnect visus žaidėjus rodo jog jie yra "spec" komandoje ir pnš.

Rašiau pats kodą su cs_set_user_team komanda ir šitie bugai išlindo, galvojau kažką suvėliau. Bet pamėginau šitą pluginą https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=177592 ir tie patys prikolai buvo.