klausimas dėl include naudojimo
klausimas dėl include naudojimo
Ar tiesa, kad naudojant plugine mažiau include <..> susinaudoja mažiau resursų? Arba jeigu aš naudoju visur get_user_team komandą, o ne cs_get_user_team, bet reikia include <cstrike> dėl tokių komandų kaip cs_set_user_ammo, tai mažiau sunaudos resursų negu naudojant visur cs_get_user_team?
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas dėl include naudojimo
Include skaičius nesudaro jokio skirtumo. Ar jų bus 1 ar bus daug. Gali includinti kad ir visus cs amxmodx modulius. Svarbiausia kažkokiam veiksmui atlikti naudoti to modulio funkcijas, kuris atlieką tą veiksmą optimaliausiai.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: klausimas dėl include naudojimo
O kaip geriau naudoti cs_get_user_team ar get_user_team?aaarnas wrote:Include skaičius nesudaro jokio skirtumo. Ar jų bus 1 ar bus daug. Gali includinti kad ir visus cs amxmodx modulius. Svarbiausia kažkokiam veiksmui atlikti naudoti to modulio funkcijas, kuris atlieką tą veiksmą optimaliausiai.
Ir ar geriau daryti:
Code: Select all
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){...}else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){...}
Code: Select all
switch(cs_get_user_team(id)){case CS_TEAM_T: { .... }case CS_TEAM_CT: { .... }}
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas dėl include naudojimo
Tarp jų didelio skirtumo manau nėra. Logiškai mąstant, cstrike modulis turėtų būti optimalesnis. Gali naudoti tą kuris labiau patinka.
Savaime suprantama antras variantas.
Savaime suprantama antras variantas.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: klausimas dėl include naudojimo
Tai gerai aš switch ir naudojuaaarnas wrote:Tarp jų didelio skirtumo manau nėra. Logiškai mąstant, cstrike modulis turėtų būti optimalesnis. Gali naudoti tą kuris labiau patinka.
Savaime suprantama antras variantas.

O kas dar turi įtakos serverio apkrovimui?
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas dėl include naudojimo
Na ant kiek optimaliai sugebėsi parašyti algoritmą. Tas ir turi įtakos.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: klausimas dėl include naudojimo
O šitas pvz optimaliausias ar įmanoma dar geriau?
Code: Select all
public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits){ static CsTeams:vteam, CsTeams:ateam if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker) return HAM_IGNORED new weapon = get_user_weapon(attacker, _, _); vteam = cs_get_user_team(victim) ateam = cs_get_user_team(attacker) if(kill[victim] && kill[attacker]) if((ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T) || (ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT)) return HAM_SUPERCEDE if(gaudynes[attacker] && gaudynes[victim]) if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T) if(weapon != CSW_KNIFE) return HAM_SUPERCEDE if(slepynes[attacker] && slepynes[victim]) if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT) if(weapon != CSW_KNIFE) return HAM_SUPERCEDE if(amgunday[attacker] && amgunday[victim]) if((ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T) || (ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT)) return HAM_SUPERCEDE if(agaudynes[attacker] && agaudynes[victim]) if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T) if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_GLOCK18) return HAM_SUPERCEDE if(sharkas[attacker] && sharkas[victim]) if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T) if(weapon != CSW_KNIFE) return HAM_SUPERCEDE if(medziokl[attacker] && medziokl[victim]) if((ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT) || (ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T)) if(weapon != CSW_AWP) return HAM_SUPERCEDE return HAM_IGNORED}
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas dėl include naudojimo
Tai visada galima kažką optimaliau sugalvoti. Pvz pasidarai kintamuosius cl_connected, cl_team ir juose žaidėjų informaciją atnaujini. Taip nereiks kaskart iškvietinėti funkcijų. Bet šitas metodas geriausiai tinka moduose arba dideliuose pluginuose.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: klausimas dėl include naudojimo
maždaug taipaaarnas wrote:Tai visada galima kažką optimaliau sugalvoti. Pvz pasidarai kintamuosius cl_connected, cl_team ir juose žaidėjų informaciją atnaujini. Taip nereiks kaskart iškvietinėti funkcijų. Bet šitas metodas geriausiai tinka moduose arba dideliuose pluginuose.
Code: Select all
new cl_teampublic player_spawn(id){cl_team = cs_get_user_team(id)}
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: klausimas dėl include naudojimo
Code: Select all
register_event("TeamInfo", "team_change", "a")public team_change() { new id = read_data(1) new team[15] read_data(2, team, charsmax(team)) switch(team[0]) { case 'T': p_team[id] = 1 case 'C': p_team[id] = 2 }}
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest