trigger_changelevel ir info_landmark

Šiame forume vartotojai gali prašyti jiems reikiamo plugino.
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
TETYYS
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 457
Joined: 2011 Dec 26 21:49

trigger_changelevel ir info_landmark

Post by TETYYS »

Pastebėjau, kad per CS 1.6 neveikia trigger_changelevel ir info_landmark triggeriai, ir galima būtų su kokio nors plugino pagalba, kai atsistoji tuose triggeriuose executint chengelevel ir išimt iš tų triggerių prametrų map'o pavadinimą?

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by beast »

1. Tikrink atstumą tarp žaidėjo ir entity. Jei atstumas "labai mažas", žaidėjas stovi ant jo...

Code: Select all

Float:entity_range(player, g_EntId1)
2:

Code: Select all

public pfn_keyvalue(ent){    new classname[32], key[32], value[32]    copy_keyvalue(classname, charsmax(classname), key, charsmax(key), value, charsmax(value))     if(equal(classname, "trigger_changelevel"))    {        g_EntId1 = ent         if(equal(key, "parametras"))        {                DispatchKeyValue(ent, key, "reikšmė")                DispatchSpawn(ent)        }    }}
Na kažkas tokio, bandyk...

p.s. pirmą kartą matau tokius entity.

p.s.2 jeigu tu tuos entity susikuri pats, tai tiesiog naudok:

Code: Select all

DispatchKeyValue(ent, "parametras", "reikšmė")DispatchSpawn(ent)

TETYYS
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 457
Joined: 2011 Dec 26 21:49

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by TETYYS »

Tai pala, pala, kur, kada ir kaip šita pfn_keyvalue reikia dėt? Ir kaip gaut to trigger_changelevel map paramerto value? Man reikia, kad kai žaidėjo atstumas tarp to entity "labai mažas", tai i serverį siuncia "changelevel "%s"", %s - map parametras

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by beast »

TETYYS wrote:Tai pala, pala, kur, kada ir kaip šita pfn_keyvalue reikia dėt? Ir kaip gaut to trigger_changelevel map paramerto value? Man reikia, kad kai žaidėjo atstumas tarp to entity "labai mažas", tai i serverį siuncia "changelevel "%s"", %s - map parametras
:8:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <engine> new g_Value[32], g_EntId1, bool:g_InChange public pfn_keyvalue(ent){    new classname[32], key[32], value[32]    copy_keyvalue(classname, charsmax(classname), key, charsmax(key), value, charsmax(value))        if(equal(classname, "trigger_changelevel"))    {        g_EntId1 = ent                if(equal(key, "key pavadinimas..."))            copy(g_Value, charsmax(g_Value), value) // reikšmė (mapname)...    }        if(!g_EntId1)        set_fail_state("Nerastas trigger_changelevel")} public client_PreThink(id){    if(!is_user_alive(id))        return PLUGIN_CONTINUE        // atstumas tarp 0.0 ir 20.0, žaidėjas stovi ant trigger_changelevel    if(entity_range(id, g_EntId1) <= 20.0 && !g_InChange)    {        g_InChange = true        server_cmd("changelevel %s", g_Value)    }        return PLUGIN_CONTINUE}

TETYYS
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 457
Joined: 2011 Dec 26 21:49

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by TETYYS »

Ačiū, pabandysiu.

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by hleV »

Code: Select all

#include <engine> public plugin_init(){    register_touch("trigger_changelevel", "player", "OnPlayerTouchChangelevel");} public OnPlayerTouchChangelevel(ent, client){    if (is_user_alive(client))    {        // Stuff...    }}
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by beast »

Lyg ir neveiks taip, nes trigger entity negalima paliest, nebent jis susietas su kažkokiu bloku.

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by hleV »

beast wrote:Lyg ir neveiks taip, nes trigger entity negalima paliest, nebent jis susietas su kažkokiu bloku.
Trigger ir skirtas paliest.
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

TETYYS
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 457
Joined: 2011 Dec 26 21:49

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by TETYYS »

Beast'o kodas neveikė, bet man rods servas auto išima šitą triggerį.

User avatar
beast
AMX Mod X ekspertai
Posts: 509
Joined: 2011 Jan 08 18:44
Skype: thefurious4
Contact:

Re: trigger_changelevel ir info_landmark

Post by beast »

hleV wrote:
beast wrote:Lyg ir neveiks taip, nes trigger entity negalima paliest, nebent jis susietas su kažkokiu bloku.
Trigger ir skirtas paliest.
Išskyrus trigger_auto, trigger_camera, trigger_changetarget, trigger_relay. Ir galimai kiti, kurie nesusiejami su blockais.
Last edited by beast on 2012 Nov 25 20:36, edited 2 times in total.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests