trigger_changelevel ir info_landmark
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
trigger_changelevel ir info_landmark
Pastebėjau, kad per CS 1.6 neveikia trigger_changelevel ir info_landmark triggeriai, ir galima būtų su kokio nors plugino pagalba, kai atsistoji tuose triggeriuose executint chengelevel ir išimt iš tų triggerių prametrų map'o pavadinimą?
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
1. Tikrink atstumą tarp žaidėjo ir entity. Jei atstumas "labai mažas", žaidėjas stovi ant jo...
2:
Na kažkas tokio, bandyk...
p.s. pirmą kartą matau tokius entity.
p.s.2 jeigu tu tuos entity susikuri pats, tai tiesiog naudok:
Code: Select all
Float:entity_range(player, g_EntId1)
Code: Select all
public pfn_keyvalue(ent){ new classname[32], key[32], value[32] copy_keyvalue(classname, charsmax(classname), key, charsmax(key), value, charsmax(value)) if(equal(classname, "trigger_changelevel")) { g_EntId1 = ent if(equal(key, "parametras")) { DispatchKeyValue(ent, key, "reikšmė") DispatchSpawn(ent) } }}
p.s. pirmą kartą matau tokius entity.
p.s.2 jeigu tu tuos entity susikuri pats, tai tiesiog naudok:
Code: Select all
DispatchKeyValue(ent, "parametras", "reikšmė")DispatchSpawn(ent)
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
Tai pala, pala, kur, kada ir kaip šita pfn_keyvalue reikia dėt? Ir kaip gaut to trigger_changelevel map paramerto value? Man reikia, kad kai žaidėjo atstumas tarp to entity "labai mažas", tai i serverį siuncia "changelevel "%s"", %s - map parametras
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
TETYYS wrote:Tai pala, pala, kur, kada ir kaip šita pfn_keyvalue reikia dėt? Ir kaip gaut to trigger_changelevel map paramerto value? Man reikia, kad kai žaidėjo atstumas tarp to entity "labai mažas", tai i serverį siuncia "changelevel "%s"", %s - map parametras

Code: Select all
#include <amxmodx>#include <engine> new g_Value[32], g_EntId1, bool:g_InChange public pfn_keyvalue(ent){ new classname[32], key[32], value[32] copy_keyvalue(classname, charsmax(classname), key, charsmax(key), value, charsmax(value)) if(equal(classname, "trigger_changelevel")) { g_EntId1 = ent if(equal(key, "key pavadinimas...")) copy(g_Value, charsmax(g_Value), value) // reikšmė (mapname)... } if(!g_EntId1) set_fail_state("Nerastas trigger_changelevel")} public client_PreThink(id){ if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE // atstumas tarp 0.0 ir 20.0, žaidėjas stovi ant trigger_changelevel if(entity_range(id, g_EntId1) <= 20.0 && !g_InChange) { g_InChange = true server_cmd("changelevel %s", g_Value) } return PLUGIN_CONTINUE}
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
Ačiū, pabandysiu.
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
Code: Select all
#include <engine> public plugin_init(){ register_touch("trigger_changelevel", "player", "OnPlayerTouchChangelevel");} public OnPlayerTouchChangelevel(ent, client){ if (is_user_alive(client)) { // Stuff... }}
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
Lyg ir neveiks taip, nes trigger entity negalima paliest, nebent jis susietas su kažkokiu bloku.
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
Trigger ir skirtas paliest.beast wrote:Lyg ir neveiks taip, nes trigger entity negalima paliest, nebent jis susietas su kažkokiu bloku.
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
Beast'o kodas neveikė, bet man rods servas auto išima šitą triggerį.
Re: trigger_changelevel ir info_landmark
Išskyrus trigger_auto, trigger_camera, trigger_changetarget, trigger_relay. Ir galimai kiti, kurie nesusiejami su blockais.hleV wrote:Trigger ir skirtas paliest.beast wrote:Lyg ir neveiks taip, nes trigger entity negalima paliest, nebent jis susietas su kažkokiu bloku.
Last edited by beast on 2012 Nov 25 20:36, edited 2 times in total.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests