error native "cs_get_user_team"

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by aurimasko »

Fly3r wrote:
aurimasko wrote:
Fly3r wrote:Kaip jau minėjau, negražink reikšmių, nes jos nieko nepakeis POST forwarde. Naudok paprastą return. Tikrink vieną kartą ar CT komanda, kaip aurimasko parašė.
įdomumo dėlei, kuo skiriasi kaip pavadinta funkcija? :D jeigu dadės į pavadinimą Post žodį tai jau nereikes returint?
Pažiurėk į 4-tą RegisterHam natyvo parametrą.

Code: Select all

 /** * Hooks the virtual table for the specified entity class. * An example would be: RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_hurt"); * Look at the Ham enum for parameter lists. * * @param function      The function to hook. * @param EntityClass   The entity classname to hook. * @param callback      The forward to call. * @param post          Whether or not to forward this in post. * @return              Returns a handle to the forward.  Use EnableHamForward/DisableHamForward to toggle the forward on or off. */native HamHook:RegisterHam(Ham:function, const EntityClass[], const Callback[], Post=0); 
Reiškinius susijusius su šiuo forwardu gali redaguoti tik PRE
soz, netaip tavo pasakymą supratua..

Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by Pukuotukas951 »

aurimasko wrote:.. tai tu to plugino nekeisk, tiesiog įdėk į serverį.. tada į savo skinų pakeitimo pluginą includink tą include (cs_player_models_api) ir keisk...
jei gali papasakok daugiau, nes nesuprantu

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by aurimasko »

nu atsisiunti pluginą cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai

Code: Select all

#include <cs_player_models_api>
, ir tuomet naudoji cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.

Fly3r
Jau po truputį tampa savu
Posts: 138
Joined: 2011 Nov 06 11:35

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by Fly3r »

Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by aurimasko »

Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..

Fly3r
Jau po truputį tampa savu
Posts: 138
Joined: 2011 Nov 06 11:35

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by Fly3r »

aurimasko wrote:
Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..
Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by aurimasko »

Fly3r wrote:
aurimasko wrote:
Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..
Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.
svc_bad ištaiso, bet visokius owerflow neištaiso dėl kurių mėto žaidėjus.

Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by Pukuotukas951 »

aurimasko wrote:nu atsisiunti pluginą cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai

Code: Select all

#include <cs_player_models_api>
, ir tuomet naudoji cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.
Taip viską compilinu pats. Bet ar nebūtų paprasčiau cs_player_models_api.sma pertvarkyti skin'o davima tiktai vienai koamandai, kaip mano prieš tai rašytam poste? Nes paskui bus oveflow, išmetinės žaidėjus ir pnš. Nes serveris stovi linux su dproto.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by aurimasko »

nebūtų papraščiau, nes tas pluginas nieko nedaro, jame tik aprašytos tos funkcijos.. o su cs_set_player_model niekada neturėtum gauti jokių errorų ar išmetinėjimų, nes jis keičia žaidėjmas modelius maždaug ne vienu metu (gali būti, kad prasidėjus raundui matysis seni modeliai o po kokius sekundės pasikeis į naujus.).

Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: error native "cs_get_user_team"

Post by Pukuotukas951 »

Supratau, tai pagal tavo pamoka:

1. Parsisiunčiu cs_player_models_api.amxx , įsidedu į serverį, prirašau plugins.ini
2. Į scripting įsimetu cs_player_models_api.inc

Kodas .sma atrodo taip:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#include <cs_player_models_api> public plugin_init(){    register_plugin("CT skin keitimas", "1.0", "AmxModX");     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);} public plugin_precache(){    precache_model("models/player/skinas1/skinas1.mdl");    precache_model("models/player/skinas2/skinas2.mdl");    precache_model("models/player/skinas2/skinas2T.mdl");} public fwHamPlayerSpawnPost(id){    if( !is_user_alive( id ) && get_user_team(id) == 1)    {        if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)        {            cs_set_user_model(id, "skinas_1");        }        else        {            cs_set_user_model(id, "skinas_2");        }    }} 
sucompilinu, įsidedu į serverį šį pluginą ir viskas?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest