soz, netaip tavo pasakymą supratua..Fly3r wrote:Pažiurėk į 4-tą RegisterHam natyvo parametrą.aurimasko wrote:įdomumo dėlei, kuo skiriasi kaip pavadinta funkcija? jeigu dadės į pavadinimą Post žodį tai jau nereikes returint?Fly3r wrote:Kaip jau minėjau, negražink reikšmių, nes jos nieko nepakeis POST forwarde. Naudok paprastą return. Tikrink vieną kartą ar CT komanda, kaip aurimasko parašė.Reiškinius susijusius su šiuo forwardu gali redaguoti tik PRECode: Select all
/** * Hooks the virtual table for the specified entity class. * An example would be: RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_hurt"); * Look at the Ham enum for parameter lists. * * @param function The function to hook. * @param EntityClass The entity classname to hook. * @param callback The forward to call. * @param post Whether or not to forward this in post. * @return Returns a handle to the forward. Use EnableHamForward/DisableHamForward to toggle the forward on or off. */native HamHook:RegisterHam(Ham:function, const EntityClass[], const Callback[], Post=0);
error native "cs_get_user_team"
Re: error native "cs_get_user_team"
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: error native "cs_get_user_team"
jei gali papasakok daugiau, nes nesuprantuaurimasko wrote:.. tai tu to plugino nekeisk, tiesiog įdėk į serverį.. tada į savo skinų pakeitimo pluginą includink tą include (cs_player_models_api) ir keisk...
Re: error native "cs_get_user_team"
nu atsisiunti pluginą cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai , ir tuomet naudoji cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.
Code: Select all
#include <cs_player_models_api>
Re: error native "cs_get_user_team"
Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
Re: error native "cs_get_user_team"
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
Re: error native "cs_get_user_team"
Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.aurimasko wrote:nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
Re: error native "cs_get_user_team"
svc_bad ištaiso, bet visokius owerflow neištaiso dėl kurių mėto žaidėjus.Fly3r wrote:Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.aurimasko wrote:nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: error native "cs_get_user_team"
Taip viską compilinu pats. Bet ar nebūtų paprasčiau cs_player_models_api.sma pertvarkyti skin'o davima tiktai vienai koamandai, kaip mano prieš tai rašytam poste? Nes paskui bus oveflow, išmetinės žaidėjus ir pnš. Nes serveris stovi linux su dproto.aurimasko wrote:nu atsisiunti pluginą cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai, ir tuomet naudoji cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.Code: Select all
#include <cs_player_models_api>
Re: error native "cs_get_user_team"
nebūtų papraščiau, nes tas pluginas nieko nedaro, jame tik aprašytos tos funkcijos.. o su cs_set_player_model niekada neturėtum gauti jokių errorų ar išmetinėjimų, nes jis keičia žaidėjmas modelius maždaug ne vienu metu (gali būti, kad prasidėjus raundui matysis seni modeliai o po kokius sekundės pasikeis į naujus.).
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: error native "cs_get_user_team"
Supratau, tai pagal tavo pamoka:
1. Parsisiunčiu cs_player_models_api.amxx , įsidedu į serverį, prirašau plugins.ini
2. Į scripting įsimetu cs_player_models_api.inc
Kodas .sma atrodo taip:
sucompilinu, įsidedu į serverį šį pluginą ir viskas?
1. Parsisiunčiu cs_player_models_api.amxx , įsidedu į serverį, prirašau plugins.ini
2. Į scripting įsimetu cs_player_models_api.inc
Kodas .sma atrodo taip:
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#include <cs_player_models_api> public plugin_init(){ register_plugin("CT skin keitimas", "1.0", "AmxModX"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);} public plugin_precache(){ precache_model("models/player/skinas1/skinas1.mdl"); precache_model("models/player/skinas2/skinas2.mdl"); precache_model("models/player/skinas2/skinas2T.mdl");} public fwHamPlayerSpawnPost(id){ if( !is_user_alive( id ) && get_user_team(id) == 1) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { cs_set_user_model(id, "skinas_1"); } else { cs_set_user_model(id, "skinas_2"); } }}
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest