soz, netaip tavo pasakymą supratua..Fly3r wrote:Pažiurėk į 4-tą RegisterHam natyvo parametrą.aurimasko wrote:įdomumo dėlei, kuo skiriasi kaip pavadinta funkcija?Fly3r wrote:Kaip jau minėjau, negražink reikšmių, nes jos nieko nepakeis POST forwarde. Naudok paprastą return. Tikrink vieną kartą ar CT komanda, kaip aurimasko parašė.jeigu dadės į pavadinimą Post žodį tai jau nereikes returint?
Reiškinius susijusius su šiuo forwardu gali redaguoti tik PRECode: Select all
/** * Hooks the virtual table for the specified entity class. * An example would be: RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_hurt"); * Look at the Ham enum for parameter lists. * * @param function The function to hook. * @param EntityClass The entity classname to hook. * @param callback The forward to call. * @param post Whether or not to forward this in post. * @return Returns a handle to the forward. Use EnableHamForward/DisableHamForward to toggle the forward on or off. */native HamHook:RegisterHam(Ham:function, const EntityClass[], const Callback[], Post=0);
error native "cs_get_user_team"
Re: error native "cs_get_user_team"
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: error native "cs_get_user_team"
jei gali papasakok daugiau, nes nesuprantuaurimasko wrote:.. tai tu to plugino nekeisk, tiesiog įdėk į serverį.. tada į savo skinų pakeitimo pluginą includink tą include (cs_player_models_api) ir keisk...
Re: error native "cs_get_user_team"
nu atsisiunti pluginą cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai , ir tuomet naudoji cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.
Code: Select all
#include <cs_player_models_api>
Re: error native "cs_get_user_team"
Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
Re: error native "cs_get_user_team"
nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
Re: error native "cs_get_user_team"
Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.aurimasko wrote:nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
Re: error native "cs_get_user_team"
svc_bad ištaiso, bet visokius owerflow neištaiso dėl kurių mėto žaidėjus.Fly3r wrote:Kažkur skaičiau, kad DProto ištaiso šią klaidą.aurimasko wrote:nepadeda.. serveris gal ir nelūžta, bet jeigu daug žaidėjų tai žaidėjus išmėtineja iš serverio..Fly3r wrote:Jei naudoji DProto, nustatinėk modelį su cs_set_user_model().
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: error native "cs_get_user_team"
Taip viską compilinu pats. Bet ar nebūtų paprasčiau cs_player_models_api.sma pertvarkyti skin'o davima tiktai vienai koamandai, kaip mano prieš tai rašytam poste? Nes paskui bus oveflow, išmetinės žaidėjus ir pnš. Nes serveris stovi linux su dproto.aurimasko wrote:nu atsisiunti pluginą cs_player_models_api.amxx įsidedi į serverį... tada atsisiunti include failą, įsidedi į scripting/include folderį ar kur tu compilini viską, tada savo plugine prie includų (tik ne virš amxmodx) rašai, ir tuomet naudoji cs_set_player_model ir kitas funkcijas SAVO PLUGINE.Code: Select all
#include <cs_player_models_api>
Re: error native "cs_get_user_team"
nebūtų papraščiau, nes tas pluginas nieko nedaro, jame tik aprašytos tos funkcijos.. o su cs_set_player_model niekada neturėtum gauti jokių errorų ar išmetinėjimų, nes jis keičia žaidėjmas modelius maždaug ne vienu metu (gali būti, kad prasidėjus raundui matysis seni modeliai o po kokius sekundės pasikeis į naujus.).
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: error native "cs_get_user_team"
Supratau, tai pagal tavo pamoka:
1. Parsisiunčiu cs_player_models_api.amxx , įsidedu į serverį, prirašau plugins.ini
2. Į scripting įsimetu cs_player_models_api.inc
Kodas .sma atrodo taip:
sucompilinu, įsidedu į serverį šį pluginą ir viskas?
1. Parsisiunčiu cs_player_models_api.amxx , įsidedu į serverį, prirašau plugins.ini
2. Į scripting įsimetu cs_player_models_api.inc
Kodas .sma atrodo taip:
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#include <cs_player_models_api> public plugin_init(){ register_plugin("CT skin keitimas", "1.0", "AmxModX"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);} public plugin_precache(){ precache_model("models/player/skinas1/skinas1.mdl"); precache_model("models/player/skinas2/skinas2.mdl"); precache_model("models/player/skinas2/skinas2T.mdl");} public fwHamPlayerSpawnPost(id){ if( !is_user_alive( id ) && get_user_team(id) == 1) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { cs_set_user_model(id, "skinas_1"); } else { cs_set_user_model(id, "skinas_2"); } }}
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests