Page 1 of 1
Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 10 17:09
by Pukuotukas951
ipcserver.cpp (956) : Assertion Failed: FD_ISSET( fd, (fd_set *)m_pfdset )
Assert( Assertion Failed: FD_ISSET( fd, (fd_set *)m_pfdset ) ):/home/VALVE/alfred/valve/steam3_rel_client/src/clientdll/../common/ipcserver.cpp:956
Štai toks error, kas gali būti? ir dėl ko?
P.S kaip respawinti žaidėjus į jų respus, kad paliktų jų hp,gravitacijas ir t.t..? Nes dabar tarkim turiu hp 5000, su ham spawn atkeliu zaidejus i respus ir dingsta viskas.
Re: Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 10 17:27
by Aurimas
Atspawninus turi viską nustatyt.
Re: Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 13 13:24
by Pukuotukas951
Tai neina taip respawint, kad paliktų viską?
Re: Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 13 13:26
by hleV
Tai nuteleportuok į resp'ą.
Re: Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 13 13:29
by Pukuotukas951
Gal yra koks kodas kad teleportuotu į respą? Nes jeigu su paties nurodytom kordinatėm tiktais, tai labai daug darbo ant kiekveno žemėlapio.
Re: Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 13 13:33
by psychical
Re: Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 13 13:44
by Pukuotukas951
Kad teleportuotu tik TERORIST, tai turėtų kažkas tokio atrodyti? :
Code: Select all
public teleport(){ new T[] = "info_player_start" new spawnpoint new maxplayers = get_maxplayers() new origin[3] while(spawnpoint = find_ent_by_class(maxplayers, TERRORIST) != 0) { entity_get_vector(spawnpoint, EV_VEC_origin, origin) origin // Spawn pointo origin. Su kiekvienu ciklu vis kitas spawn point }}
Re: Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 13 17:52
by xFrostas
Code: Select all
while(spawnpoint = find_ent_by_class(maxplayers, TERRORIST) != 0)
kodėl čia TERRORIST kai čia
T?
Re: Error ir resapawn
Posted: 2012 Apr 13 19:02
by Pukuotukas951
Na Terrorist trumpinys kode būna TERRORIST kiek esu matęs, mano klaida, nepakeičiau ir new TERRORIST... nabent turi būti T
-- 2012 Bal 13 20:17 --
pataisau
Code: Select all
public teleport(){ new T[] = "info_player_deathmatch" new spawnpoint new maxplayers = get_maxplayers() new origin[3] while(spawnpoint = find_ent_by_class(maxplayers, T) != 0) { entity_get_vector(spawnpoint, EV_VEC_origin, origin) origin // Spawn pointo origin. Su kiekvienu ciklu vis kitas spawn point }}
nes info_player_deathmatch yra t spawn pointas, o ką toliau nebežinau, gal kas padės?