Error ir resapawn

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Error ir resapawn

Post by Pukuotukas951 »

ipcserver.cpp (956) : Assertion Failed: FD_ISSET( fd, (fd_set *)m_pfdset )
Assert( Assertion Failed: FD_ISSET( fd, (fd_set *)m_pfdset ) ):/home/VALVE/alfred/valve/steam3_rel_client/src/clientdll/../common/ipcserver.cpp:956


Štai toks error, kas gali būti? ir dėl ko?


P.S kaip respawinti žaidėjus į jų respus, kad paliktų jų hp,gravitacijas ir t.t..? Nes dabar tarkim turiu hp 5000, su ham spawn atkeliu zaidejus i respus ir dingsta viskas.

Aurimas
O taip. Jis jau surinko 50 žinučių!
Posts: 79
Joined: 2011 Jul 13 20:33

Re: Error ir resapawn

Post by Aurimas »

Atspawninus turi viską nustatyt.

Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: Error ir resapawn

Post by Pukuotukas951 »

Tai neina taip respawint, kad paliktų viską?

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: Error ir resapawn

Post by hleV »

Tai nuteleportuok į resp'ą.
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: Error ir resapawn

Post by Pukuotukas951 »

Gal yra koks kodas kad teleportuotu į respą? Nes jeigu su paties nurodytom kordinatėm tiktais, tai labai daug darbo ant kiekveno žemėlapio.


Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: Error ir resapawn

Post by Pukuotukas951 »

Kad teleportuotu tik TERORIST, tai turėtų kažkas tokio atrodyti? :

Code: Select all

public teleport(){    new T[] = "info_player_start"       new spawnpoint    new maxplayers = get_maxplayers()    new origin[3]    while(spawnpoint = find_ent_by_class(maxplayers, TERRORIST) != 0) {               entity_get_vector(spawnpoint, EV_VEC_origin, origin)               origin // Spawn pointo origin. Su kiekvienu ciklu vis kitas spawn point    }}

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Error ir resapawn

Post by xFrostas »

Code: Select all

 while(spawnpoint = find_ent_by_class(maxplayers, TERRORIST) != 0)
kodėl čia TERRORIST kai čia

Code: Select all

    new T[] = "info_player_start"
T?

Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: Error ir resapawn

Post by Pukuotukas951 »

Na Terrorist trumpinys kode būna TERRORIST kiek esu matęs, mano klaida, nepakeičiau ir new TERRORIST... nabent turi būti T

-- 2012 Bal 13 20:17 --

pataisau

Code: Select all

public teleport(){    new T[] = "info_player_deathmatch"       new spawnpoint    new maxplayers = get_maxplayers()    new origin[3]    while(spawnpoint = find_ent_by_class(maxplayers, T) != 0) {               entity_get_vector(spawnpoint, EV_VEC_origin, origin)               origin // Spawn pointo origin. Su kiekvienu ciklu vis kitas spawn point    }} 
nes info_player_deathmatch yra t spawn pointas, o ką toliau nebežinau, gal kas padės?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests