Iskilo klausimelis...

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
User avatar
psychical
Viršininkas
Posts: 2094
Joined: 2011 Mar 12 22:19
Skype: tautvydas11
Location: Linksmakalnis
Contact:

Iskilo klausimelis...

Post by psychical »

Iškilo toks klausimėlis, ar įmanoma padaryti, kad norimoje vietoje pastatai koki nors daiktą, kurį gali sudaužyti pvz CT komandos atstovas? Jei taip, tai gal būtų galimybė gauti pavyzduką? :/

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Iskilo klausimelis...

Post by aaarnas »

Na taip. Reikia sukurti entity, nustatyti jam modelį, solid tipą, gyvybes, efektus, takedamage ir pasigamins, tik šią valandą pavyzduko nebus.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
psychical
Viršininkas
Posts: 2094
Joined: 2011 Mar 12 22:19
Skype: tautvydas11
Location: Linksmakalnis
Contact:

Re: Iskilo klausimelis...

Post by psychical »

aaarnas wrote:Na taip. Reikia sukurti entity, nustatyti jam modelį, solid tipą, gyvybes, efektus, takedamage ir pasigamins, tik šią valandą pavyzduko nebus.

Code: Select all

        parse(Data, p_origin[0],7, p_origin[1],7, p_origin[2],7);                    origin[0] = str_to_float(p_origin[0]);             origin[1] = str_to_float(p_origin[1]);             origin[2] = str_to_float(p_origin[2]);                    ent_T = create_entity("info_target");            give_weapon(ent_T)            entity_set_origin( ent_T, origin );             entity_set_float(ent_T, EV_FL_takedamage, 1.0);            entity_set_float(ent_T, EV_FL_health, 100.0);                        entity_set_string(ent_T, EV_SZ_classname, "item_test");            entity_set_model(ent_T, "models/player/arctic/arctic.mdl");            entity_set_int(ent_T, EV_INT_solid, 2);             entity_set_byte(ent_T,EV_BYTE_controller1,125);             entity_set_byte(ent_T,EV_BYTE_controller2,125);             entity_set_byte(ent_T,EV_BYTE_controller3,125);             entity_set_byte(ent_T,EV_BYTE_controller4,125);              new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}            new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}            entity_set_size(ent_T,mins,maxs)             entity_set_float(ent_T, EV_FL_animtime, 2.0)             entity_set_float(ent_T, EV_FL_framerate, 1.0)             entity_set_int(ent_T, EV_INT_sequence, 0);              drop_to_floor(ent_T)
va, turiu toki koduka, jis sukuria viska kaip reikia, taciau kai pvz saudai, nera jokiu effekt, aisku geriau kad cia butu ne zmogus, o kokia siena, bet kad sienos modeliu nlb zinau kur rast... :/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests