Nepakeičia gravity: error

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Nepakeičia gravity: error

Post by xFrostas »

Code: Select all

#define MaxSkill_Level 3 new const Float: KOD_Gravity_PerLevel[MaxSkill_Level] = { 0.9, 0.8, 0.7 } new KOD_Gravity_Level[33] public Ham_PlayerSpawn(id){    if (!is_user_alive(id))        return     if (KOD_Gravity_Level[id] > 0)    {        set_user_gravity(id, KOD_Gravity_PerLevel[KOD_Gravity_Level[id]])    }}
Štai čia kodas, ir erroras
L 03/18/2012 - 22:41:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "xWar.amxx")
L 03/18/2012 - 22:41:16: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 03/18/2012 - 22:41:16: [AMXX] [0] xWar.sma::Ham_PlayerSpawn (line 339)
Nu niekaip nerandu klaidos, padėkit kasnors.

User avatar
Trickas
Flooderis arba specialistas
Posts: 889
Joined: 2012 Jan 25 18:20
Skype: ner.e5

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by Trickas »

Čia visas kodas tipo?
- Skype: ner.e5
- Steam: Tr1ckas

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by hleV »

Nesamonė kažkokia tavo kodas.
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by xFrostas »

kas jum čia nesamoningo? :D
Last edited by xFrostas on 2012 Mar 19 15:03, edited 1 time in total.

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by newb »

Turetu buti taip

Code: Select all

public Ham_PlayerSpawn(id){    if (!is_user_alive(id))        return            set_user_gravity(id, KOD_Gravity_PerLevel[KOD_Gravity_Level[id]])}
O jei nori, kad dar butu defaultine gravitacija, tai pakeisk i

Code: Select all

new const Float: KOD_Gravity_PerLevel[] = { 1.0, 0.9, 0.8, 0.7 }
Ir tada gali palikti ta tikrinima.

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by xFrostas »

O kaip padaryti, kad man iškarto apskaičiuotu, nu pvz kintamajame galėčiau rašyti: { 10, 20, 30 }? Bandžiau po funkcijos su "/ 800" bet neveikė :/

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by aaarnas »

xFrostas wrote:O kaip padaryti, kad man iškarto apskaičiuotu, nu pvz kintamajame galėčiau rašyti: { 10, 20, 30 }? Bandžiau po funkcijos su "/ 800" bet neveikė :/

Code: Select all

set_user_gravity(id, float(KOD_Gravity_PerLevel[KOD_Gravity_Level[id]])/800.0)
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by xFrostas »

Viskas padėjo. Bet yra dar problema, aš tą kodą naudoju su lygiais ir taškais. T.y. kai pasikeli lygi gauni 1 tašką ir gali jį užsidėti ant gravity. Bet kai aš pasikeliu lygi ir uždedu vieną tašką ant gravity, prisideda nuo antro skaičiaus, pvz:

Code: Select all

new const KOD_Gravity_PerLevel[MaxSkill_Level] = { 785, 765, 730 }
Šai pridedu vieną tašką ir man gravity yra 765, dar vieną tada 730, o jei dar vieną default'inasi.

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by hleV »

Tai blet, gi pirmą elementą daryk 800 (default gravity)...
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

User avatar
psychical
Viršininkas
Posts: 2094
Joined: 2011 Mar 12 22:19
Skype: tautvydas11
Location: Linksmakalnis
Contact:

Re: Nepakeičia gravity: error

Post by psychical »

xFrostas wrote:Viskas padėjo. Bet yra dar problema, aš tą kodą naudoju su lygiais ir taškais. T.y. kai pasikeli lygi gauni 1 tašką ir gali jį užsidėti ant gravity. Bet kai aš pasikeliu lygi ir uždedu vieną tašką ant gravity, prisideda nuo antro skaičiaus, pvz:

Code: Select all

new const KOD_Gravity_PerLevel[MaxSkill_Level] = { 785, 765, 730 }
Šai pridedu vieną tašką ir man gravity yra 765, dar vieną tada 730, o jei dar vieną default'inasi.
Jei teisingai galva suka, MaxSkill_Level šioje pozicijoje pradedamas skaiciuoti nuo 0
T.Y.:

Code: Select all

KOD_Gravity_PerLevel[0] = 786KOD_Gravity_PerLevel[1] = 765KOD_Gravity_PerLevel[2] = 730
Kaip hlev sakė, noėradamas, jog ta ubūtų viskas normaliai priekyje prirašyk 800, t.y.:

Code: Select all

new const KOD_Gravity_PerLevel[MaxSkill_Level] = { 800, 785, 765, 730 }
Ir gavimas atrodys taip:

Code: Select all

KOD_Gravity_PerLevel[0] = 800KOD_Gravity_PerLevel[1] = 786KOD_Gravity_PerLevel[2] = 765KOD_Gravity_PerLevel[3] = 730

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests