Keletas klausimų

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
Fly3r
Jau po truputį tampa savu
Posts: 138
Joined: 2011 Nov 06 11:35

Keletas klausimų

Post by Fly3r »

Norėjau paklausti keletą klausimų.

1. Kuo skiriasi ENGINE's ir FAKEMETA'os natyvai PVZ.: set_pev(index, pev_model, "tatata") ir entity_set_model(index, "tatata"), nes aš noriu pas save atjungti ENGINE modulį.

2.

Code: Select all

str_to_num( parsed_stats[ _:i + 12 ] );
Ką reiškia _:i?

3. Kokių savybių turi PCVAR ir kokių CVAR?

4.

Code: Select all

 public fw_ThinkGrenade(entity){       if(!pev_valid(entity))        return HAM_IGNORED            static Float:dmgtime        pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime)        if (dmgtime > get_gametime())        return HAM_IGNORED          if(pev(entity, pev_flTimeStepSound) == NADE_TYPE_ANTIDOTEBOMB)        antidote_explode(entity)        return HAM_SUPERCEDE} 
Kaip padaryti, kad granata pradėtu veikti tik kai ji sustoja ant žemės, kaip ZP flare granata? Žiūrėjau ZP plugine, bet nesupratau aš ten. :D

Ačiū už pagalbą.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Keletas klausimų

Post by aaarnas »

1. Na engine labai labai labai nedaug optimalesnis yra. Čia visiškai jį atjungti yra nesąmonė. Be jo daug dalykų padaryti negalima.

2. Na tai kintamojo su tagu reikšmės gavimas.

3. Pcvar yra žymiai greitesnis.

4. Na leidžia granatai dirbti įprastai iki tol, kol metas sprogti.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

Fly3r
Jau po truputį tampa savu
Posts: 138
Joined: 2011 Nov 06 11:35

Re: Keletas klausimų

Post by Fly3r »

Dėkui už 1 ir 3 klausimus. Bet 2 ir 4 nesupratau. 4 gali nelabai supratai, aš prašiau paaiškinti kaip padaryti, kad granata pradėtų veikti tik kai ji sustaoja ant žemės.

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: Keletas klausimų

Post by hleV »

Code: Select all

#include <engine> public plugin_init()    register_think("grenade", "OnGrenadeThink");    public OnGrenadeThink(ent){    if (!is_valid_ent(ent)    || entity_get_int(ent, EV_INT_flTimeStepSound) != NADE_TYPE_ANTIDOTEBOMB    || entity_get_float(ent, EV_FL_dmgtime) > get_gametime())        return PLUGIN_CONTINUE;        new Float:vel[3];    entity_get_vector(ent, EV_VEC_velocity, vel);        if (vector_length(vel) > 0.1)    {        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.5);                return PLUGIN_HANDLED;    }        antidote_explode(ent);        return PLUGIN_CONTINUE;}
Taip, atrodo.
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests