hud

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

hud

Post by aurimasko »

Man reikia, kad tam tikra hud žinutė stovėtų visą raundą.

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: hud

Post by newb »

Nu tai naudoji set_task ir darai. O kai pasibaigia raundas darai remove_task ir viskas.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: hud

Post by aaarnas »

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <engine> #define PLUGIN "Plugin"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas" new think_entnew hud_sync public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)        hud_sync = CreateHudSyncObj()        think_ent = create_entity("info_target")    entity_set_string(think_ent, EV_SZ_classname, "think_entity")    register_think("think_entity" , "hud_think")        entity_set_float(think_ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 5.0)} public think_entity(ent) {     if(ent==think_ent) {                static id, players[32], num, i        get_players(players, num, "ch")                for(i=0; i<num; i++) {                        id = players[i]                        set_hudmessage(150, 150, 150, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)            ShowSyncHudMsg(id, hud_sync, "Hud")        }                entity_set_float(think_ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 1.0)    }}
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: hud

Post by newb »

Idomiai padariai, bet ar tikrai sita entity daugiau apsimoka naudot negu set_task ?

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: hud

Post by aurimasko »

kad ir nelabai veikia man :8:

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: hud

Post by aaarnas »

Set taskui su b flagu apsimoka labiau. Yra pamoka apie tai allied mods forume: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43049

Neveikia? :J Reiks permest akį.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: hud

Post by aurimasko »

kol kas pasidariau su paprastu set_task.

Nekuriant naujos temos norėčiau paklausti koks turėtų būti kodas, kad skaičiuotų taip tarkim: praeina 24 valandos tai suveikia funkciją. tada vėl praeina 24 h ir vėl suveikia ta pati funkcija.

Bei kaip padaryti, kad paspaudus m raidę išmestų mano pasirinktą menu?

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: hud

Post by newb »

Jeigu tau reikia kad ji suveiktu tam tikra laika kas 24h, tai galima. Bet jei nuo bet kurio laiko skaiciuot tai nebent kokius vaultus naudot.
O del m raides, tai yra gi daug modu kur galima paziuret kaip tai daroma...

-- 2011 Sau 11 00:21 --

Kad veiktu Arno kodas reikia pakeist

Code: Select all

     entity_set_string(think_ent, EV_SZ_classname, "think_entity")     register_think("think_entity" , "hud_think")
->

Code: Select all

    entity_set_string(think_ent, EV_SZ_classname, "hud_think")    register_think("hud_think" , "think_entity")
Ir dar klausymas. Kam reikalingas sitas tikrinimas

Code: Select all

if(ent==think_ent)
Ar gali koks kitas thinkas ten atsidurt ?
Last edited by newb on 2011 Jan 10 23:21, edited 1 time in total.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: hud

Post by aaarnas »

Iš savo naujo modo kopijavau, tai pasiliko ne toks fukcijos pavadinimas :]

Tas tikrinimas šiaip nėra būtinas. Dar nebuvau baigęs daryti, dėl to pasiliko taip.

Jis būtų reikalingas, jei reigstruotum daugiau entity su tokiu pačiu classname. Tada visų jų think būtų kviečiamas toje pačioje funkcijoje, tad tada reiktų daryti tikrinimą, kad žinoti kokį algoritmą kada reikia paleisti.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: hud

Post by aurimasko »

man reik, kad kai žaidėjas atsijungia pradeda skaičiuoti ir po 24 valandų suveiktų tokią funkcija jeigu jis neprisijungia.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests