Kintamieji - padekit.
Re: Kintamieji - padekit.
Eilute 1064 ir 1070 reikia sulygiuoti. Visa kodą parodyk.
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: Kintamieji - padekit.
Rašo kad šioje eilutėje loose indentation: new victim = read_data( 2 );
ir šitoje: gKillerPoints[ killer ] += get_pcvar_num( gKillerPointsCvar );
Kodas:
ir šitoje: gKillerPoints[ killer ] += get_pcvar_num( gKillerPointsCvar );
Kodas:
Code: Select all
/* --| Event when player died */public Hook_Deathmessage(){ /* --| If plugin is on... */ if( get_pcvar_num( gDrShopOn ) == 1 ) { /* --| Get the killer and attacker */ new killer = read_data( 1 ); new victim = read_data( 2 ); /* --| If player has died with world / trigger_hurt */ if( killer == victim || 1 <= killer <= 32 || 1 <= victim <= 32 ) { return PLUGIN_HANDLED; } /* --| Setting killer points when killed a enemy */ gKillerPoints[ killer ] += get_pcvar_num( gKillerPointsCvar ); /* --| Reseting items */ HasHe[ victim ] = false; HasBothGren[ victim ] = false; HasSilent[ victim ] = false; HasHealth[ victim ] = false; HasArmor[ victim ] = false; HasSpeed[ victim ] = false; HasGravity[ victim ] = false; HasInvis[ victim ] = false; HasNoclip[ victim ] = false; HasJet[ victim ] = false; HasDeagle[ victim ] = false; HasLongJump[ victim ] = false; HasGlow[ victim ] = false; HasNVG[ victim ] = false; set_user_gravity( victim, 1.0 ); set_user_maxspeed( victim, 0.0 ); set_user_footsteps( victim, 0 );
Re: Kintamieji - padekit.
Bandyk taip:
Code: Select all
/* --| Event when player died */ public Hook_Deathmessage() { /* --| If plugin is on... */ if( get_pcvar_num( gDrShopOn ) == 1 ) { /* --| Get the killer and attacker */ new killer = read_data( 1 ); new victim = read_data( 2 ); /* --| If player has died with world / trigger_hurt */ if( killer == victim || 1 <= killer <= 32 || 1 <= victim <= 32 ) { return PLUGIN_HANDLED; } /* --| Setting killer points when killed a enemy */ gKillerPoints[ killer ] += get_pcvar_num( gKillerPointsCvar ); /* --| Reseting items */ HasHe[ victim ] = false; HasBothGren[ victim ] = false; HasSilent[ victim ] = false; HasHealth[ victim ] = false; HasArmor[ victim ] = false; HasSpeed[ victim ] = false; HasGravity[ victim ] = false; HasInvis[ victim ] = false; HasNoclip[ victim ] = false; HasJet[ victim ] = false; HasDeagle[ victim ] = false; HasLongJump[ victim ] = false; HasGlow[ victim ] = false; HasNVG[ victim ] = false; set_user_gravity( victim, 1.0 ); set_user_maxspeed( victim, 0.0 ); set_user_footsteps( victim, 0 );
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: Kintamieji - padekit.
Tai kad tą patį parašiai.
Re: Kintamieji - padekit.
Keista, gi buvau išlyginęs, ir vėl atlygino taip pat kaip buvo.
Žodžiu reikia išlyginti visas eilutes, kaip ir public Hook_Deathmessage()
Žodžiu reikia išlyginti visas eilutes, kaip ir public Hook_Deathmessage()
-
- Gana aktyvus vartotojas
- Posts: 445
- Joined: 2011 Aug 27 09:29
Re: Kintamieji - padekit.
Ačiū, viskas ok errorų nemeta
. + Rep uždėjau visiem kas padėjo
. O kaip padaryt kad taškai restartuotūsi kas 20 s ar kiek... nes dabar kai yra deathrun shopas tai užsibugina taškai, tarkim tu turi 500 taškų, o parašius /drshop išmeta visą šopą ir rašo kad taškų turi 108, kad ir nusiperki kokį daigtą vistiek taip rašo. O parašius /mypoints rodo taškus normaliai kiek ir turi.
Nes pavyzdžiui ant zombyno serverio kur yra ammo išsaugojimas ten viskas be jokių bugų,... gal būtų įmanoma perdaryt ammo išsaugojimą į points? tik kad ant šito šhopo?


Nes pavyzdžiui ant zombyno serverio kur yra ammo išsaugojimas ten viskas be jokių bugų,... gal būtų įmanoma perdaryt ammo išsaugojimą į points? tik kad ant šito šhopo?
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests