VIP pluginas
VIP pluginas
Sveiki, taigi nutariau saviškį VIP plugin'ą darytis pats, manau taip bus geriausia, kad turėčiau kažkokį pagrindą pasiimiau šiame forume rasta surf_vip.sma Ir štai susidūriau su pirma problema, galbūt pagelbėtumėte kaip ją ištaisyt? Pasirinkus kokį nors ginklą iš vip menu, dingsta visas buvęs inventoriaus turinys (c4, defuse kit ir t.t)
- Attachments
-
Surf_vip.sma
- (18.26 KiB) Downloaded 854 times
- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: VIP pluginas
susirask eilute: ir ja istrink, taciau ja istrynus kai duos naujus ginklus ju neatims, tai reiskias, jei tures M3, o tu duosi AK47, tai jis tures ir M3 ir AK47
Code: Select all
strip_user_weapons(id);
Re: VIP pluginas
Tai kaip suprantu čia ne tik gun'ams? liks viskas, he,sg ir t.t?psychical wrote:susirask eilute:ir ja istrink, taciau ja istrynus kai duos naujus ginklus ju neatims, tai reiskias, jei tures M3, o tu duosi AK47, tai jis tures ir M3 ir AK47Code: Select all
strip_user_weapons(id);
Re: VIP pluginas
O jeigu tarkim žaidėjas inventoriuje turės AK, ir ją pasiims kito raundo metu iš vip menu, jų bus dvi? Ar kaip čia suprast?psychical wrote:taip, liks viskas jei istrinsi ta eilute

Re: VIP pluginas
Code: Select all
engclient_cmd(id, "drop", "GINKLO_PAVADINIMAS")

- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: VIP pluginas
Ne, jei tures AK tai duos tik kulkas, o ne antra AKBuziux wrote:O jeigu tarkim žaidėjas inventoriuje turės AK, ir ją pasiims kito raundo metu iš vip menu, jų bus dvi? Ar kaip čia suprast?psychical wrote:taip, liks viskas jei istrinsi ta eilute
Re: VIP pluginas
O galbūt būtų galima kažką sumastyt tik del c4? Kad ji nedingtų ir viskas, tada nereikėtų jokių gun'ų dropint?eNeMy wrote:Eilutėj kur iškviečiamas ginklas surašyk tuos kurių neturėtų būti.Code: Select all
engclient_cmd(id, "drop", "GINKLO_PAVADINIMAS")

Re: VIP pluginas
Code: Select all
new bool:HasC4[33]new bool:HasFLASHBANG[33]new bool:HasHEGRENADE[33]new bool:HasSMOKEGRENADE[33] if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1) HasC4[id] = true else HasC4[id] = false if (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG)) HasFLASHBANG[id] = true else HasFLASHBANG[id] = false if (user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE)) HasHEGRENADE[id] = true else HasHEGRENADE[id] = false if (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE)) HasSMOKEGRENADE[id] = true else HasSMOKEGRENADE[id] = false strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_m4a1") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "weapon_deagle") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_knife") if (HasC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4") cs_set_user_plant(id) } if (HasFLASHBANG[id]) { give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") } if (HasHEGRENADE[id]) { give_item(id, "weapon_hegrenade") } if (HasSMOKEGRENADE[id]) { give_item(id, "weapon_smokegrenade") }
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests