kaip padaryti (išviso ar įmanoma), kad tarkim map objektas ( tarkim mašina sumapinta, kuria žaidėjas gali vairuoti ), pataikius į tą objektą ginklo M4A1 kulkomis ( nors viena), sprogtų ? ( būtų sprogimo efektas, ta mašina nebevažiuotų, ir atrodytų sudegusi. ).
ir ar įmanoma padaryti, kad tam tikros sienos (mappinant mano pasirinktos), pataikius į jas su bent viena ginklo M4A1 kulka sugriutų? ( kažkurioje pamokoje buvau matęs pamoką, kaip padaryti, kad paspaudus mygtuką, sprogtų sienos ar kas, tai gal čia tą patį galima padaryti, tik man reikia kad be mygtuko ir bent scripto pvz.).
sprogimas
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: sprogimas
Tai yra paprasti entity, tas su jais galima žaisti kaip tik nori, net ir pašalinti iš žemėlapio.
Registruoji trace forwardą ir jei kulka pataiko į mašiną, darai visus efektus, sprogimą, garsus ir kitą ko reikia.
Su siena taip pat. Rodos yra su HAM_Use galima susprogdinti sieną be jokių mygtukų, jei tai func_breakable. Be to šiaip ir mapinant galima padaryti, kad šovus į sieną ši sugriūtų.
Pavyzdžių pateikti negaliu, nes man pačiam reikėtų testuoti ir tikrinti.
Registruoji trace forwardą ir jei kulka pataiko į mašiną, darai visus efektus, sprogimą, garsus ir kitą ko reikia.
Su siena taip pat. Rodos yra su HAM_Use galima susprogdinti sieną be jokių mygtukų, jei tai func_breakable. Be to šiaip ir mapinant galima padaryti, kad šovus į sieną ši sugriūtų.
Pavyzdžių pateikti negaliu, nes man pačiam reikėtų testuoti ir tikrinti.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: sprogimas
aišku. o tai kaip tą mappintą mašiną, apjuodinti ;D?
EDIT: o jeigu man reikia kad pvz 3 sienos kurios gali sugriuti, ir šauna į viena, tai tik ją sugriauna. o su ham_use, tai juk šaus į vieną ir visos sienos sugrius.
EDIT: o jeigu man reikia kad pvz 3 sienos kurios gali sugriuti, ir šauna į viena, tai tik ją sugriauna. o su ham_use, tai juk šaus į vieną ir visos sienos sugrius.
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: sprogimas
Na apjuodint sudėtinga. Galima pamėginti pažaisti su render, gal kažkas gero ten bus, bet nemanau. Gal galima kokių sprite prilipdyti, arba padaryk liepsnas ant jos.
Kiekviena siena turi savo atskirą id.
Kiekviena siena turi savo atskirą id.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: sprogimas
aišku, o kaip scriptingu tą sieną gauti ( į kurią šovė)?
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: sprogimas
Sakau, šitą mėginti reikia, bet turėtų suveikti
Tik sakau, nežinau tiksliai.
Code: Select all
ExecuteHam(Ham_Use, entity)
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: sprogimas
aišku, bandysiu ką nors lipdyti 

Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 11 guests