Spawn on connect

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Spawn on connect

Post by aaarnas »

Arba forwardas ne visada išsikviečia, arba cmd_target nesuranda.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: Spawn on connect

Post by hleV »

Neveiktų mano kodas pakeitus "jointeam" į "joinclass"? Jei veiktų, tai čia turbūt geriausias įmanomas variantas. Pakoregavau šiek tiek ankstesnį kodą.
aaarnas wrote:hLeV, kas yra 365 offset?
Radau tik tai:

Code: Select all

m_rgpPlayerItems     365     370     +5      CBasePlayerItem*[MAX_ITEM_TYPES]    #define MAX_ITEM_TYPES 4
http://www.amxmodx.lt/viewtopic.php?p=2807#p2807 (įdomu kaip aš sugebėjau vietoj masyvo Respawn[33] padaryt paprastą kintamąjį).
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

bussinessman
Ar jis surinks 50 žinučių?
Posts: 39
Joined: 2011 Mar 25 09:56

Re: Spawn on connect

Post by bussinessman »

aaarnai tavo kodas deja, bet neveikia.
client_validate reikšmė visad lygi 0 todėl nespawnina.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Spawn on connect

Post by aaarnas »

bussinessman wrote:aaarnai tavo kodas deja, bet neveikia.
client_validate reikšmė visad lygi 0 todėl nespawnina.
Kai testavau, viskas veikė.

Teoriškai viskas gerai turi veikti. Joinclass iškviečia po jointeam. Su offsetu net ir vėlinimo nereikės daryti, užteks spawn laiką tinkamai paskaičiuoti.
Gali išleisti kaip naują pluginą, jei panašaus dar nėra :]
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

bussinessman
Ar jis surinks 50 žinučių?
Posts: 39
Joined: 2011 Mar 25 09:56

Re: Spawn on connect

Post by bussinessman »

Man atrodo veikia tik ant STEAM kliento.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Spawn on connect

Post by aaarnas »

Su 47 protokolo non-steam tikrinau.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

bussinessman
Ar jis surinks 50 žinučių?
Posts: 39
Joined: 2011 Mar 25 09:56

Re: Spawn on connect

Post by bussinessman »

Nu bet aš taip, tikrai tikrinau ir man neveikė. Nežinau net.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Spawn on connect

Post by aaarnas »

Tiek su steam, tiek su non steam man viskas veikia. Kaip gali prisijungus į serverį dviejų client cmd neišsiųsti ?
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

bussinessman
Ar jis surinks 50 žinučių?
Posts: 39
Joined: 2011 Mar 25 09:56

Re: Spawn on connect

Post by bussinessman »

Nu kažkaip reiškias prisijungiu jei validate reikšmė visad 0

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Spawn on connect

Post by aaarnas »

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <hamsandwich> #define PLUGIN "Spawn on connect"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas" new client_validate[33] public plugin_init()    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public client_connect(id)    client_validate[id] = 0 public client_command(id) {     new cmd[20]    read_argv(0, cmd, charsmax(cmd))        if(equal(cmd, "jointeam")) client_validate[id]++    else if(equal(cmd, "joinclass")) client_validate[id]++     client_pritn(id, print_chat, cmd)        if(client_validate[id] == 2) set_task(0.3, "spawn_player", id)} public spawn_player(id) if(!is_user_alive(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
Prisijunk su šiuo pluginu ir kai renkiesi komandas vgui lange, žiūrėk, ar chate rodo visokias komandas.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest