cs 1.6 money

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: cs 1.6 money

Post by newb »

Tai jeigu tu zinai, kad jis nebus mazesnis kam tada naudot if, else, cl_money ?
Tavo pluginas veiks taip pat kaip ir

Code: Select all

public money_hud_change(id) {    if(read_data(2))        cs_set_user_money(id, 0, 0)}
read_data(1) rodo kiek pinigu liks po to kai duos arba atims, tai jis niekaip negali buti mazesnis uz nuli, o tai reiskia kad tavo cl_money niekados nepasikeis ir bus 0.

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: cs 1.6 money

Post by hleV »

aaarnas wrote:Nežinau ar veiks, bet galima pamėginti:

Code: Select all

public plugin_init() {    register_message(get_user_msgid("Money"), "msg_money")} public msg_money(msgid, msgdest, id) {        return PLUGIN_HANDLED}
Čia konkrečiai bet kokio pinigų gavimo blokavimas.

Abėjonių man kelia tai, kad man atrodo čia tik hud forwardas, o ne sisteminis pinigų skaičiavimas. Kitu atveju reikės pasinaudojus tuo pačiu forwardu tiesiog atimti tiek pinigų kiek žaidėjas gavo.
Betkada blokuojant message, blokuojamas tik specifinis HUD/jo pasikeitimas:
  • blokuojant Money, nerodys, kiek iš tikrųjų turi pinigų;
  • blokuojant WeapPickup, nerodys HUD'e, kad gavai naują daigtą
  • ir t.t.
Todėl blokuojant message, tuo pat metu reiktų nustatyt ir tikrąją reikšmę, pvz.:

Code: Select all

public msg_money(msgid, msgdest, id) {     cs_set_user_money(id, 0)        return PLUGIN_HANDLED}
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests