Sveiki, ieškau parachute plugina, bet kad tik vipai/adminai galėtu naudotis
Ir Dar ieškau veikiančio no team flash... kiek ieškojau ir koregavau ne radau... ir ne veikia...
Ieškau plugino
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
- laimiukas3
- Moderatorius
- Posts: 4569
- Joined: 2012 Aug 03 01:12
- Skype: laimiukas3
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Ieškau plugino
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <hamsandwich>#include <engine> new PLUGIN_NAME[] = "Parasiutas"new PLUGIN_AUTHOR[] = "`GuM"new PLUGIN_VERSION[] = "1.0" new const parachute_model[] = "models/parachute.mdl" new bool:has_parachute[33]new para_ent[33]new parachute_FallSpeed, parachute_Detachpublic plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) parachute_FallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "30") parachute_Detach = register_cvar("parachute_detach", "1") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink,"PlayerPree_Think");}public plugin_precache(){ engfunc(EngFunc_PrecacheModel, parachute_model)} public Ham_PlayerSpawn(id){ if (!is_user_alive(id)) return if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) has_parachute[id] = true} public PlayerPree_Think(id){ if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id] || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return new Float:fallspeed = get_pcvar_float(parachute_FallSpeed) * -1.0 new Float:frame new button = pev(id, pev_button) new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons) new flags = pev(id, pev_flags) if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) { set_view(id, CAMERA_NONE) if (get_pcvar_num(parachute_Detach)) { if ( pev(para_ent[id],pev_sequence) != 2 ) { set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 2) set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1) set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0) set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0) set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0) return } pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame) frame += 2.0 set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame) set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame) if ( frame > 254.0 ) { engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } else { engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } return } if (button & IN_USE && get_user_team(id) == 2) { new Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) if (velocity[2] < 0.0) { if(para_ent[id] <= 0) { para_ent[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) if(para_ent[id] > 0) { set_pev(para_ent[id],pev_classname,"parachute") set_pev(para_ent[id], pev_aiment, id) set_pev(para_ent[id], pev_owner, id) set_pev(para_ent[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) engfunc(EngFunc_SetModel, para_ent[id], parachute_model) set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 0) set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1) set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0) set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0) } } if (para_ent[id] > 0) { set_pev(id, pev_sequence, 3) set_pev(id, pev_gaitsequence, 1) set_pev(id, pev_frame, 1.0) set_pev(id, pev_framerate, 1.0) velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed set_pev(id, pev_velocity, velocity) if (pev(para_ent[id],pev_sequence) == 0) { pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame) frame += 1.0 set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame) set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame) if (frame > 100.0) { set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0) set_pev(para_ent[id], pev_framerate, 0.4) set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 1) set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1) set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0) set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0) } } } } else if (para_ent[id] > 0) { engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) { engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id]) para_ent[id] = 0 }}
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests