bug

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

bug

Post by aurimasko »

Code: Select all

                give_item(tempid, "weapon_glock18") cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(5, "weapon_glock18", tempid), 5) 
kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )

ir dar vienas:

Code: Select all

 new day[33]new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){          RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn", 1)          register_event("DeathMsg", "death", "a")          register_clcmd("say /test", "la")    g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public death(){       day[read_data(2)] = false} public spawn(id){     day[id] = true} public la(id){        if(day[id])        printas("TEST")} stock printas(const day[]){         set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor)))        show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, day)   } 
Kaip padaryti, kad kai day[id] tampa false, tai printinimas liautusi?

User avatar
psychical
Viršininkas
Posts: 2094
Joined: 2011 Mar 12 22:19
Skype: tautvydas11
Location: Linksmakalnis
Contact:

Re: bug

Post by psychical »

aurimasko wrote:kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )
Tipo jei neismetes glock'o paimi kokia m4, lieka gloko kulkos? Ar atvirksciai?

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: bug

Post by aurimasko »

psychical wrote:
aurimasko wrote:kodėl panaudojus tokį kodą, kai paimi kitą ginklą, tai atsiranda tiek kulkų glocke, kiek buvo to ginklo apkaboje ( neišmetus glocko paimi )
Tipo jei neismetes glock'o paimi kokia m4, lieka gloko kulkos? Ar atvirksciai?
gauni glocka, paimi m4, tada išmeti m4 ir glocke turi tiek kulkų kiek buvo m4 apkaboje.

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: bug

Post by xFrostas »

Dėl antro tai tikriausiai

Code: Select all

public la(id){        if(day[id])        printas("TEST")        else        return}  

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: bug

Post by aurimasko »

xFrostas wrote:Dėl antro tai tikriausiai

Code: Select all

public la(id){        if(day[id])        printas("TEST")        else        return}  
tai šitą žinau.. bet man reikia, kad kol žaidėjui day[id] yra true ( nuo respawn iki mirties ) tol jam rašytų tą žinutę, o kai day[id] būna false ( nuo mirties iki respawn ) tai nerodytų. ten kur show_hudmessage vietoj 0 turi but id

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: bug

Post by xFrostas »

Jei gerai tave supratau tai paprasčiausiai

Code: Select all

new day[33] new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){    register_clcmd("say /test", "la")     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1)     g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public Ham_PlayerSpawn(id){    if (is_user_alive(id))    {        day[id] = true    }    else    {        day[id] = false    }} public la(id){        if (day[id])        printas("TEST")} stock printas(const day[]){        set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor)))        show_hudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, day)}

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: bug

Post by aurimasko »

xFrostas wrote:Jei gerai tave supratau tai paprasčiausiai

Code: Select all

new day[33] new g_pcvar_mp_roundtime public plugin_init(){    register_clcmd("say /test", "la")     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1)     g_pcvar_mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")} public Ham_PlayerSpawn(id){    if (is_user_alive(id))    {        day[id] = true    }    else    {        day[id] = false    }} public la(id){        if (day[id])        printas("TEST")} stock printas(const day[]){        set_hudmessage(85, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, float(floatround(get_pcvar_float(g_pcvar_mp_roundtime) * 60.0, floatround_floor)))        show_hudmessage(id, "%L", LANG_SERVER, day)}
na taip, bet matai kad žinutę printina visą raundą, todėl žaidėjui mirus ją vistiek printins, nors ir day[id], nes funkcija la(id) nepasikartoja.. taip gaunasi kad žinutė dingsta tik pasibaigus laikui.

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: bug

Post by xFrostas »

Tai gal yra ir kitokių būdų, tiesiog nelabai suprantu, ką tu nori padaryti.

User avatar
psychical
Viršininkas
Posts: 2094
Joined: 2011 Mar 12 22:19
Skype: tautvydas11
Location: Linksmakalnis
Contact:

Re: bug

Post by psychical »

Code: Select all

register_event( "DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a" );

Code: Select all

public Hook_Deathmessage(id){       new victim = read_data( 2 );     if(day[victim] == true)    {        day[victim] = false    }}
kazkas tokio

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: bug

Post by xFrostas »

Code: Select all

    if(day[victim] == true)
dar šitaip galima? o nemes klaidos kartais?
gal šitaip?

Code: Select all

    if(day[victim])

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 8 guests