sveiki noriu suzinoti kaip padaryti kad rodytu kiek zaidejas yra padares hs, killam ir deatham skaicuot naudoju sita:
new Killer = read_data(1);
new Victim = read_data(2);
read data
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: read data
Jei deathmsg eventas tai read_data(3) bus 1, jei žaidėjas mirė nuo hs.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: read data
tai dbr daryt taip?
new Headshot = read_data(3)
if (Killer && Headshot != Victim)
{
g_Data[Killer][Data_Headshot]++;
new Headshot = read_data(3)
if (Killer && Headshot != Victim)
{
g_Data[Killer][Data_Headshot]++;
Re: read data
Jei serveryje maksimalus žaidėjų skaičius mažesnis už 32, non-player entity pradedamos skaičiuot nuo max players + 1. Tad to 32 geriau ne hardcode'int.aaarnas wrote:Code: Select all
1<=Killer<=32
O šiuo atveju užtenka patikrint ar Killer != 0.
Code: Select all
if (Killer && read_data(3))
Re: read data
nu dekui abiem, meginsiu naudot hleV ir ziuresiu kas gausis. 

- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: read data
Hlev, žinau, tiesiog su telefonu tingėjau rašyti maxplayers. Be to masyvas vis tiek daromas iki 32, tad jei ir įrašys nesamonę, tai nepaveiks žaidimo.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] and 8 guests