Neveikia

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Neveikia

Post by nuodas159 »

Sveiki. Kazkodel vipams neduoda parashute kame beda? +karma

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <engine> new PLUGIN_NAME[]   = "Parasiutas"new PLUGIN_AUTHOR[]     = "`GuM"new PLUGIN_VERSION[]    = "1.0" new const parachute_model[] = "models/parachute.mdl" new bool:has_parachute[33]new para_ent[33]new parachute_FallSpeed, parachute_Detachpublic plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)     parachute_FallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "30")    parachute_Detach = register_cvar("parachute_detach", "1")     register_forward(FM_PlayerPreThink,"PlayerPree_Think");}public plugin_precache()    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, parachute_model)public item_enabled(id) {    has_parachute[id] = true}public client_connect(id) {        parachute_reset(id)    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) has_parachute[id] = true    else has_parachute[id] = false} parachute_reset(id){    if (para_ent[id] > 0)     {        if ( pev_valid(para_ent[id]) )             engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])    }     has_parachute[id] = true    para_ent[id] = 0}public PlayerPree_Think(id){     if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id] || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))        return     new Float:fallspeed = get_pcvar_float(parachute_FallSpeed) * -1.0    new Float:frame     new button = pev(id, pev_button)    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons)    new flags = pev(id, pev_flags)     if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))     {        set_view(id, CAMERA_NONE)                if (get_pcvar_num(parachute_Detach))         {            if ( pev(para_ent[id],pev_sequence) != 2 )             {                set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 2)                set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0)                return            }                        pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame)            frame += 2.0            set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame)            set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame)                        if ( frame > 254.0 )            {                engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])                para_ent[id] = 0            }        }        else         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])            para_ent[id] = 0        }        return    }     if (button & IN_USE && get_user_team(id) == 2)     {        new Float:velocity[3]        pev(id, pev_velocity, velocity)                if (velocity[2] < 0.0)         {            if(para_ent[id] <= 0)             {                para_ent[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))                                if(para_ent[id] > 0)                 {                    set_pev(para_ent[id],pev_classname,"parachute")                    set_pev(para_ent[id], pev_aiment, id)                    set_pev(para_ent[id], pev_owner, id)                    set_pev(para_ent[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)                    engfunc(EngFunc_SetModel, para_ent[id], parachute_model)                    set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 0)                    set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                    set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                    set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                }            }                        if (para_ent[id] > 0)             {                set_pev(id, pev_sequence, 3)                set_pev(id, pev_gaitsequence, 1)                set_pev(id, pev_frame, 1.0)                set_pev(id, pev_framerate, 1.0)                            velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed                set_pev(id, pev_velocity, velocity)                                if (pev(para_ent[id],pev_sequence) == 0)                 {                    pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame)                    frame += 1.0                    set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame)                    set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame)                                        if (frame > 100.0)                     {                        set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0)                        set_pev(para_ent[id], pev_framerate, 0.4)                        set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 1)                        set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                        set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                        set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                    }                }            }        }                else if (para_ent[id] > 0)         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])            para_ent[id] = 0        }    }        else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )     {        engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])        para_ent[id] = 0    }}
Image

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Neveikia

Post by xFrostas »

kiek matau čia iš gunxp yra redaguotas unlock item, bandyk ant spawn padaryti

Code: Select all

     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) has_parachute[id] = true    else has_parachute[id] = false 
o client connect'e ištrink

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: Neveikia

Post by nuodas159 »

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <engine> new PLUGIN_NAME[]   = "Parasiutas"new PLUGIN_AUTHOR[]     = "`GuM"new PLUGIN_VERSION[]    = "1.0" new const parachute_model[] = "models/parachute.mdl" new bool:has_parachute[33]new para_ent[33]new parachute_FallSpeed, parachute_Detachpublic plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)     parachute_FallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "30")    parachute_Detach = register_cvar("parachute_detach", "1")     register_forward(FM_PlayerPreThink,"PlayerPree_Think");}public plugin_precache()    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, parachute_model)public item_enabled(id) {    has_parachute[id] = true}public PlayerPree_Think(id){     if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id] || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))        return     new Float:fallspeed = get_pcvar_float(parachute_FallSpeed) * -1.0    new Float:frame     new button = pev(id, pev_button)    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons)    new flags = pev(id, pev_flags)     if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))     {        set_view(id, CAMERA_NONE)                if (get_pcvar_num(parachute_Detach))         {            if ( pev(para_ent[id],pev_sequence) != 2 )             {                set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 2)                set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0)                return            }                        pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame)            frame += 2.0            set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame)            set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame)                        if ( frame > 254.0 )            {                engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])                para_ent[id] = 0            }        }        else         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])            para_ent[id] = 0        }        return    }     if (button & IN_USE && get_user_team(id) == 2)     {        new Float:velocity[3]        pev(id, pev_velocity, velocity)                if (velocity[2] < 0.0)         {            if(para_ent[id] <= 0)             {                para_ent[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))                                if(para_ent[id] > 0)                 {                    set_pev(para_ent[id],pev_classname,"parachute")                    set_pev(para_ent[id], pev_aiment, id)                    set_pev(para_ent[id], pev_owner, id)                    set_pev(para_ent[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)                    engfunc(EngFunc_SetModel, para_ent[id], parachute_model)                    set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 0)                    set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                    set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                    set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                }            }                        if (para_ent[id] > 0)             {                set_pev(id, pev_sequence, 3)                set_pev(id, pev_gaitsequence, 1)                set_pev(id, pev_frame, 1.0)                set_pev(id, pev_framerate, 1.0)                            velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed                set_pev(id, pev_velocity, velocity)                                if (pev(para_ent[id],pev_sequence) == 0)                 {                    pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame)                    frame += 1.0                    set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame)                    set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame)                                        if (frame > 100.0)                     {                        set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0)                        set_pev(para_ent[id], pev_framerate, 0.4)                        set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 1)                        set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                        set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                        set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                    }                }            }        }                else if (para_ent[id] > 0)         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])            para_ent[id] = 0        }    }        else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )     {        engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])        para_ent[id] = 0    }}
Padariau neveikia... Gal sukurtumet kitoki, jei iseis sita sutvarkyti.
Image

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Neveikia

Post by xFrostas »

čia dabar visai kitoks kodas... pašalink visą item enabled funkciją, ir ar užregistruoji spawn forwardą? ^^

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: Neveikia

Post by nuodas159 »

Isemiau item enabled visa funkcija ir meto errora. "unmatched closing brace" tai ka dbr?
Image

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Neveikia

Post by xFrostas »

biški nesuprantu gudruti :) .... Prie autoriaus parašyta GuM - tipo tu, ane? Tai išeina sukūrei tokį pluginą, o menkos klaidelės ištaisyt net nemoki..

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: Neveikia

Post by nuodas159 »

Mhm tai idomu ,kas redagavo sita plugina ir beto mokinuos kazkiek scriptinti... Tai istaisysi ar nea?
Image

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Neveikia

Post by xFrostas »

duok dabartinį sma

ir tas error'as būna kai neužskliausta funkcija pvz

Code: Select all

public lala(){func_lala() // ir štai čia nėra to "}", manau tada mestų.

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: Neveikia

Post by nuodas159 »

xFrostas wrote:duok dabartinį sma

ir tas error'as būna kai neužskliausta funkcija pvz

Code: Select all

public lala(){func_lala() // ir štai čia nėra to "}", manau tada mestų.

Na dabar zinosiu ka sitas erroras daro.

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <engine> new PLUGIN_NAME[]   = "Parasiutas"new PLUGIN_AUTHOR[]     = "`GuM"new PLUGIN_VERSION[]    = "1.0" new const parachute_model[] = "models/parachute.mdl" new bool:has_parachute[33]new para_ent[33]new parachute_FallSpeed, parachute_Detachpublic plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)     parachute_FallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "30")    parachute_Detach = register_cvar("parachute_detach", "1")     register_forward(FM_PlayerPreThink,"PlayerPree_Think");}public plugin_precache(){    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, parachute_model)}public PlayerPree_Think(id){     if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id] || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))        return     new Float:fallspeed = get_pcvar_float(parachute_FallSpeed) * -1.0    new Float:frame     new button = pev(id, pev_button)    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons)    new flags = pev(id, pev_flags)     if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))     {        set_view(id, CAMERA_NONE)                if (get_pcvar_num(parachute_Detach))         {            if ( pev(para_ent[id],pev_sequence) != 2 )             {                set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 2)                set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0)                return            }                         pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame)            frame += 2.0            set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame)            set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame)                        if ( frame > 254.0 )            {                engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])                para_ent[id] = 0            }        }        else         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])            para_ent[id] = 0        }        return    }     if (button & IN_USE && get_user_team(id) == 2)     {        new Float:velocity[3]        pev(id, pev_velocity, velocity)                if (velocity[2] < 0.0)         {            if(para_ent[id] <= 0)             {                para_ent[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))                                if(para_ent[id] > 0)                 {                    set_pev(para_ent[id],pev_classname,"parachute")                    set_pev(para_ent[id], pev_aiment, id)                    set_pev(para_ent[id], pev_owner, id)                    set_pev(para_ent[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)                    engfunc(EngFunc_SetModel, para_ent[id], parachute_model)                    set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 0)                    set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                    set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                    set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                }            }                        if (para_ent[id] > 0)             {                set_pev(id, pev_sequence, 3)                set_pev(id, pev_gaitsequence, 1)                set_pev(id, pev_frame, 1.0)                set_pev(id, pev_framerate, 1.0)                            velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed                set_pev(id, pev_velocity, velocity)                                if (pev(para_ent[id],pev_sequence) == 0)                 {                    pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame)                    frame += 1.0                    set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame)                    set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame)                                        if (frame > 100.0)                     {                        set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0)                        set_pev(para_ent[id], pev_framerate, 0.4)                        set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 1)                        set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                        set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                        set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                    }                }            }        }                else if (para_ent[id] > 0)         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])            para_ent[id] = 0        }    }        else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )     {        engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])        para_ent[id] = 0    }}
Image

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Neveikia

Post by xFrostas »

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <hamsandwich>#include <engine> new PLUGIN_NAME[]   = "Parasiutas"new PLUGIN_AUTHOR[]     = "`GuM"new PLUGIN_VERSION[]    = "1.0" new const parachute_model[] = "models/parachute.mdl" new bool:has_parachute[33]new para_ent[33]new parachute_FallSpeed, parachute_Detachpublic plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)     parachute_FallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "30")    parachute_Detach = register_cvar("parachute_detach", "1")     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawn", 1);     register_forward(FM_PlayerPreThink,"PlayerPree_Think");}public plugin_precache(){    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, parachute_model)} public Ham_PlayerSpawn(id){    if (!is_user_alive(id))        return     if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)        has_parachute[id] = true} public PlayerPree_Think(id){     if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id] || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))        return     new Float:fallspeed = get_pcvar_float(parachute_FallSpeed) * -1.0    new Float:frame     new button = pev(id, pev_button)    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons)    new flags = pev(id, pev_flags)     if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))     {        set_view(id, CAMERA_NONE)                if (get_pcvar_num(parachute_Detach))         {            if ( pev(para_ent[id],pev_sequence) != 2 )             {                set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 2)                set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0)                return            }                         pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame)            frame += 2.0            set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame)            set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame)                        if ( frame > 254.0 )            {                engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])                para_ent[id] = 0            }        }        else         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])            para_ent[id] = 0        }        return    }     if (button & IN_USE && get_user_team(id) == 2)     {        new Float:velocity[3]        pev(id, pev_velocity, velocity)                if (velocity[2] < 0.0)         {            if(para_ent[id] <= 0)             {                para_ent[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))                                if(para_ent[id] > 0)                 {                    set_pev(para_ent[id],pev_classname,"parachute")                    set_pev(para_ent[id], pev_aiment, id)                    set_pev(para_ent[id], pev_owner, id)                    set_pev(para_ent[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)                    engfunc(EngFunc_SetModel, para_ent[id], parachute_model)                    set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 0)                    set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                    set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                    set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                }            }                        if (para_ent[id] > 0)             {                set_pev(id, pev_sequence, 3)                set_pev(id, pev_gaitsequence, 1)                set_pev(id, pev_frame, 1.0)                set_pev(id, pev_framerate, 1.0)                            velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed                set_pev(id, pev_velocity, velocity)                                if (pev(para_ent[id],pev_sequence) == 0)                 {                    pev(para_ent[id],pev_fuser1, frame)                    frame += 1.0                    set_pev(para_ent[id],pev_fuser1,frame)                    set_pev(para_ent[id],pev_frame,frame)                                        if (frame > 100.0)                     {                        set_pev(para_ent[id], pev_animtime, 0.0)                        set_pev(para_ent[id], pev_framerate, 0.4)                        set_pev(para_ent[id], pev_sequence, 1)                        set_pev(para_ent[id], pev_gaitsequence, 1)                        set_pev(para_ent[id], pev_frame, 0.0)                        set_pev(para_ent[id], pev_fuser1, 0.0)                    }                }            }        }                else if (para_ent[id] > 0)         {            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])            para_ent[id] = 0        }    }        else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )     {        engfunc(EngFunc_RemoveEntity, para_ent[id])        para_ent[id] = 0    }}
Štai šitaip kartą buvau pasidaręs su savo parašiuto pluginu, man veikė.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests