Defuse.
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Re: Defuse.
Manau for fun toki plugina ilgai daryt ^^
Re: Defuse.
Galbūt padės į PM atsiųstas pluginas?
Re: Defuse.
Dabar nuo dienos iki vakaro dirbu >_< bet jeigu rasiu laiko, tai paziuresiu.
Re: Defuse.
Iš anksto dėkuj.
Re: Defuse.
Bandyk
Geriau butu round enda daryt su orpheu, bet fake client irgi norm
Bet reikia kad butu 1 free vieta serve, nes kitaip raundas nesibaigs...
Jei kas nores ka optimizuot, prasom
/////////////
Istaisiau viena buga.
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <fakemeta>#include <cstrike> new planted, c4Entity, g_msgid_text, g_msgid_death, g_ipsz_dmg_ent public plugin_init() { register_concmd("amx_defuse", "defuse", ADMIN_BAN) register_forward(FM_SetModel, "SetModel") register_logevent("bombisplanted", 3, "2=Planted_The_Bomb") register_logevent("bombexploded", 6, "3=Target_Bombed") g_ipsz_dmg_ent = engfunc(EngFunc_AllocString, "trigger_hurt") g_msgid_text = get_user_msgid("TextMsg") g_msgid_death = get_user_msgid("DeathMsg") register_message(g_msgid_text ,"message_TextMsg")} public SetModel(entity, const model[]) { if(equal(model, "models/w_c4.mdl")) { c4Entity = entity return FMRES_IGNORED } return FMRES_IGNORED} public bombisplanted() { planted = true} public bombexploded() { planted = false} public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity) { static message[32] get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message)) if(equal(message, "#CTs_Win") && planted) set_msg_arg_string(2, "#Bomb_Defused")} public defuse(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 1)) return PLUGIN_HANDLED if(pev_valid(c4Entity) && planted) { engfunc(EngFunc_RemoveEntity, c4Entity) t_lose() planted = false console_print(id, "The bomb has been defused") } else { console_print(id, "Bomb is not planted") } return PLUGIN_HANDLED} public t_lose() { new players[32], num get_players(players, num, "ae", "TERRORIST") if (!num) return 0 new id = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, "fake_client") if (!id) return 0 for (new i; i < num; i++) cs_set_user_team(players[i], CS_TEAM_SPECTATOR) set_msg_block(g_msgid_text, BLOCK_SET) dllfunc(DLLFunc_ClientPutInServer, id) cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T) cs_user_spawn(id) engfunc(EngFunc_SetOrigin, id, Float:{8191.0, 8191.0, 8191.0}) set_msg_block(g_msgid_text, BLOCK_NOT) set_msg_block(g_msgid_death, BLOCK_ONCE) fc_fakedamage(id) set_msg_block(g_msgid_text, BLOCK_SET) server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id)) server_exec() set_msg_block(g_msgid_text, BLOCK_NOT) for (new i; i < num; i++) cs_set_user_team(players[i], CS_TEAM_T) return 1} fc_fakedamage(id) { new entity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, g_ipsz_dmg_ent) if (!entity) return 0 set_dmg_ent_kvd(entity, "dmg", "1000.0") set_dmg_ent_kvd(entity, "damagetype", "0") set_dmg_ent_kvd(entity, "origin", "8191 8191 8191") dllfunc(DLLFunc_Spawn, entity) set_pev(entity, pev_classname, "fc_killer") dllfunc(DLLFunc_Touch, entity, id) engfunc(EngFunc_RemoveEntity, entity) return 1} set_dmg_ent_kvd(entity, key[], value[]) { set_kvd(0, KV_ClassName, "trigger_hurt") set_kvd(0, KV_KeyName, key) set_kvd(0, KV_Value, value) set_kvd(0, KV_fHandled, 0) return dllfunc(DLLFunc_KeyValue, entity, 0)}

Jei kas nores ka optimizuot, prasom

/////////////
Istaisiau viena buga.
Re: Defuse.
Laaaaaaaaaaaaaaaaaabai labai ačiū.
Žinoma + karma. 
-- 2011 Bal 17 18:43 --
O amx_defuse komandą tik vienoje eilutėje pakeisti, t.y. pradžioje plugino, taip?


-- 2011 Bal 17 18:43 --
O amx_defuse komandą tik vienoje eilutėje pakeisti, t.y. pradžioje plugino, taip?
Re: Defuse.
Nu jei nori kad tai butu amx_whatever tai tik pradzioje.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests