Code: Select all
public client_connect(id){ new p_steam[32], p_name[32], p_ip[32] get_user_ip(id, p_ip, charsmax(p_ip, 1) get_user_authid(id, p_steam, charsmax(p_steam)) get_user_name(id, p_name, charsmax(p_name)) }
Code: Select all
public client_connect(id){ new p_steam[32], p_name[32], p_ip[32] get_user_ip(id, p_ip, charsmax(p_ip, 1) get_user_authid(id, p_steam, charsmax(p_steam)) get_user_name(id, p_name, charsmax(p_name)) }
Aha.. Bet problema su nick :?hleV wrote:Po charsmax(p_ip nepadėjai skliaustelio.
O tai kaip daryti kad veiktų visur?xFrostas wrote:o kur tu naudoji tą p_name? nes jei ne client_connect funkcijoje tai ir mes errorą, kadangi kintamasisi tik client_connect funkcijoje sukurtas.
Code: Select all
public Func(id){new Name[32]get_user_name(id, Name, charsmax(Name))}
na, bet manau įmanoma padaryti, kad visur nereikėtų naudoti..xFrostas wrote:tai toje funkcijoje kurioje reikia ir daryk
pvz:
Code: Select all
public Func(id){new Name[32]get_user_name(id, Name, charsmax(Name))}
Code: Select all
#include <amxmodx> new GlobalName[32]; public client_authorized(id){ get_user_name(id, GlobalName, charsmax(GlobalName));
ir tada naudoti kai reikia GlobalName[id] ?hleV wrote:Kurk kaip globalų masyvą, t.y. ne funkcijoje, o kodo viršuje, virš visų funkcijų po #include.
Atkreipk dėmesį, jog SteamID reiktų gauti client_authorized() forward'e, nes client_connect()'e ne visada žaidėjui jau būna priskirtas SteamID.Code: Select all
#include <amxmodx> new GlobalName[32]; public client_authorized(id){ get_user_name(id, GlobalName, charsmax(GlobalName);
hleV wrote:Po charsmax(p_ip nepadėjai skliaustelio.
O pats irgi pamirso ) parasyt ^^hleV wrote:Code: Select all
#include <amxmodx> new GlobalName[32]; public client_authorized(id){ get_user_name(id, GlobalName, charsmax(GlobalName);
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 5 guests