Garsas girdimas tam tikram spinduly

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
GhostMan
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 311
Joined: 2012 Jun 30 17:52

Garsas girdimas tam tikram spinduly

Post by GhostMan »

http://www.failai.lt/t9wy5veskopx/winte ... onment.sma

1. Kaip reikėtų padaryti, kad bombos garsas būtų girdimas tik tam tikrame spindulyje nuo jos, o ne globaliai? (bombos ent id gauti pavyko).

2. Pasitraukus nuo bombos ir vėl sugrįžus sound nesugrįžta, girdisi tik pypsėjimas. #5 žinutė.
Last edited by GhostMan on 2014 Nov 24 16:32, edited 1 time in total.
NWK.LT Counter-Strike 1.6 Serveriai:
  • War3FT ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27015]cs.nwk.lt:27015[/url]
  • JailBreak ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27016]cs.nwk.lt:27016[/url]
  • Public ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27017]cs.nwk.lt:27017[/url]
  • DeathRun ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27018]cs.nwk.lt:27018[/url]
  • Hide'N'Seek ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27019]cs.nwk.lt:27019[/url]

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly

Post by hleV »

emit_sound() pirmas parametras turėtų būt bombos entity ID, tada garsas sklis iš bombos pozicijos ir kuo toliau žaidėjas bus nuo bombos, tuo tyliau girdės (arba išvis negirdės jei pakankamai toli).
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

GhostMan
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 311
Joined: 2012 Jun 30 17:52

Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly

Post by GhostMan »

Teisingai?

Code: Select all

new bidbid = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")emit_sound(bid, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
NWK.LT Counter-Strike 1.6 Serveriai:
  • War3FT ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27015]cs.nwk.lt:27015[/url]
  • JailBreak ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27016]cs.nwk.lt:27016[/url]
  • Public ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27017]cs.nwk.lt:27017[/url]
  • DeathRun ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27018]cs.nwk.lt:27018[/url]
  • Hide'N'Seek ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27019]cs.nwk.lt:27019[/url]

User avatar
hleV
AMX Mod X ekspertai
Posts: 875
Joined: 2011 Apr 02 11:23
Skype: hlev.lt
Location: Šiauliai

Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly

Post by hleV »

Gal, tikrink. Šiaip jei neklystu, kažkuris include'as turi bomb plant forward'ą, ar kartais jame neperduodamas entity ID?
Image ← RIP best userbar
DISKUSIJA: KIETAS PLUGIN'O UŽSAKOVAS
Privačios pagalbos neteikiu!

GhostMan
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 311
Joined: 2012 Jun 30 17:52

Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly

Post by GhostMan »

Code: Select all

public fwd_SetModel(ent, const szModel[]){    if(!pev_valid(ent))        return FMRES_IGNORED;        if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))    {        static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);                g_bombID = find_ent_by_model(-1, "grenade", g_szBombModels[iRndModel])                return FMRES_SUPERCEDE;    }    return FMRES_IGNORED;} public logevent_BombPlanted(){    if(g_bombID > 0)        emit_sound(g_bombID, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);    else        client_print(0, print_console, "[test] id 0")}
Taip dirba, bet jei pasitrauki nuo C4 kad nebegirdėtum garso ir vėl grįžti prie jos tai garsas nebeatsiranda.
NWK.LT Counter-Strike 1.6 Serveriai:
  • War3FT ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27015]cs.nwk.lt:27015[/url]
  • JailBreak ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27016]cs.nwk.lt:27016[/url]
  • Public ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27017]cs.nwk.lt:27017[/url]
  • DeathRun ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27018]cs.nwk.lt:27018[/url]
  • Hide'N'Seek ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27019]cs.nwk.lt:27019[/url]


GhostMan
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 311
Joined: 2012 Jun 30 17:52

Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly

Post by GhostMan »

Kaip ir sakiau bombos id gavau, garsas dabar sklinda iš jos pozicijos. Problema tame, kad jei pasitrauki pakankamai toli, kad nebegirdėtum garso ir vėl sugrįžti, tai garsas negrįžta, girdisi tik bombos pypsėjimas.
NWK.LT Counter-Strike 1.6 Serveriai:
  • War3FT ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27015]cs.nwk.lt:27015[/url]
  • JailBreak ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27016]cs.nwk.lt:27016[/url]
  • Public ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27017]cs.nwk.lt:27017[/url]
  • DeathRun ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27018]cs.nwk.lt:27018[/url]
  • Hide'N'Seek ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27019]cs.nwk.lt:27019[/url]

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests