http://www.failai.lt/t9wy5veskopx/winte ... onment.sma
1. Kaip reikėtų padaryti, kad bombos garsas būtų girdimas tik tam tikrame spindulyje nuo jos, o ne globaliai? (bombos ent id gauti pavyko).
2. Pasitraukus nuo bombos ir vėl sugrįžus sound nesugrįžta, girdisi tik pypsėjimas. #5 žinutė.
Garsas girdimas tam tikram spinduly
Garsas girdimas tam tikram spinduly
Last edited by GhostMan on 2014 Nov 24 16:32, edited 1 time in total.
NWK.LT Counter-Strike 1.6 Serveriai:
- War3FT ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27015]cs.nwk.lt:27015[/url]
- JailBreak ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27016]cs.nwk.lt:27016[/url]
- Public ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27017]cs.nwk.lt:27017[/url]
- DeathRun ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27018]cs.nwk.lt:27018[/url]
- Hide'N'Seek ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27019]cs.nwk.lt:27019[/url]
Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly
emit_sound()
pirmas parametras turėtų būt bombos entity ID, tada garsas sklis iš bombos pozicijos ir kuo toliau žaidėjas bus nuo bombos, tuo tyliau girdės (arba išvis negirdės jei pakankamai toli).Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly
Teisingai?
Code: Select all
new bidbid = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl")emit_sound(bid, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
NWK.LT Counter-Strike 1.6 Serveriai:
- War3FT ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27015]cs.nwk.lt:27015[/url]
- JailBreak ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27016]cs.nwk.lt:27016[/url]
- Public ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27017]cs.nwk.lt:27017[/url]
- DeathRun ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27018]cs.nwk.lt:27018[/url]
- Hide'N'Seek ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27019]cs.nwk.lt:27019[/url]
Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly
Gal, tikrink. Šiaip jei neklystu, kažkuris include'as turi bomb plant forward'ą, ar kartais jame neperduodamas entity ID?
Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly
Code: Select all
public fwd_SetModel(ent, const szModel[]){ if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) { static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); g_bombID = find_ent_by_model(-1, "grenade", g_szBombModels[iRndModel]) return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED;} public logevent_BombPlanted(){ if(g_bombID > 0) emit_sound(g_bombID, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); else client_print(0, print_console, "[test] id 0")}
NWK.LT Counter-Strike 1.6 Serveriai:
- War3FT ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27015]cs.nwk.lt:27015[/url]
- JailBreak ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27016]cs.nwk.lt:27016[/url]
- Public ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27017]cs.nwk.lt:27017[/url]
- DeathRun ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27018]cs.nwk.lt:27018[/url]
- Hide'N'Seek ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27019]cs.nwk.lt:27019[/url]
Re: Garsas girdimas tam tikram spinduly
Kaip ir sakiau bombos id gavau, garsas dabar sklinda iš jos pozicijos. Problema tame, kad jei pasitrauki pakankamai toli, kad nebegirdėtum garso ir vėl sugrįžti, tai garsas negrįžta, girdisi tik bombos pypsėjimas.
NWK.LT Counter-Strike 1.6 Serveriai:
- War3FT ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27015]cs.nwk.lt:27015[/url]
- JailBreak ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27016]cs.nwk.lt:27016[/url]
- Public ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27017]cs.nwk.lt:27017[/url]
- DeathRun ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27018]cs.nwk.lt:27018[/url]
- Hide'N'Seek ★ [url=steam://connect/cs.nwk.lt:27019]cs.nwk.lt:27019[/url]
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests