[Russian Roulette]: Revolver
Moderator: Pluginų patvirtintojai
Forum rules
Prieš dedant pluginus:
1. Pluginas privalo būti Jūsų kūrybos. Jei yra žmonių kurie smarkiai prisidėjo prie Jūsų sukurto plugino - paminėkite ir juos kredituose.
2. Tai turėtų būti nauja įdėja, o ne esamos nukopijavimas. Jei toks pluginas jau yra, Jūsiškis turi būti smarkiai pranašesnis.
3. Plugino aprašymas privalo būti išsamus ir pilnas.
4. Pluginas turi atlikti realią naudingą funkciją, būti ištestuotas ir tvarkingai veikti. Atnaujinimus leisti bus galima ir toliau.
5. Būtina source kodas privalo būti atviras (sma failas ar jo turinys turi būti prisegtas).
6. Sukūrus pluginą Jūs visada turite atsakinėti į vartotojų klausimus ir atnaujinti jei pastebėta klaidų.
7. Talpinti pluginus galima ir šiame forume. Jei naudojate nuorodas galioja kelios taisyklės:
8.1. Nuoroda privalo vesti į tiesioginį parsisiuntimą. T.y. siunčiant failą neturi būti jokio laukimo laiko parsisiunčiant failą.
8.2. Failas turi būti pasiekiamas tiesiogiai, jis negali būti jokiuose kitų failų sąrašuose (nebent jis būtų kaip nors specialiai išskirtas), tai pat draudžiama bet kokia registracija norint parsisiųsti failą.
Prieš dedant pluginus:
1. Pluginas privalo būti Jūsų kūrybos. Jei yra žmonių kurie smarkiai prisidėjo prie Jūsų sukurto plugino - paminėkite ir juos kredituose.
2. Tai turėtų būti nauja įdėja, o ne esamos nukopijavimas. Jei toks pluginas jau yra, Jūsiškis turi būti smarkiai pranašesnis.
3. Plugino aprašymas privalo būti išsamus ir pilnas.
4. Pluginas turi atlikti realią naudingą funkciją, būti ištestuotas ir tvarkingai veikti. Atnaujinimus leisti bus galima ir toliau.
5. Būtina source kodas privalo būti atviras (sma failas ar jo turinys turi būti prisegtas).
6. Sukūrus pluginą Jūs visada turite atsakinėti į vartotojų klausimus ir atnaujinti jei pastebėta klaidų.
7. Talpinti pluginus galima ir šiame forume. Jei naudojate nuorodas galioja kelios taisyklės:
8.1. Nuoroda privalo vesti į tiesioginį parsisiuntimą. T.y. siunčiant failą neturi būti jokio laukimo laiko parsisiunčiant failą.
8.2. Failas turi būti pasiekiamas tiesiogiai, jis negali būti jokiuose kitų failų sąrašuose (nebent jis būtų kaip nors specialiai išskirtas), tai pat draudžiama bet kokia registracija norint parsisiųsti failą.
Re: [Russian Roulette]: Revolver
O kam vidurkį išvedei? Gi čia ir buvo visa esmė sukimo. Dabar turėtų ant tos pačios kulkos visada sustoti.

Re: [Russian Roulette]: Revolver
Esmė tame, kad nenoriu apsikrauti bereikalingais dalykais, kažkam nepatiko mano idėja, nes per ilgai sukosi, gali būti, kad tu teisus, bet nuo to niekas nepriklauso, nes laimėjimą parenka pagal tikimybę (priklausomai nuo kulkų skaičiaus).
- laimiukas3
- Moderatorius
- Posts: 4569
- Joined: 2012 Aug 03 01:12
- Skype: laimiukas3
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [Russian Roulette]: Revolver
lang tai padaryk jai nesunku labai patiko tavo pluginas
) dar reiketu kad kokia info txt mestu apie rulete kad zinotu visi apie tai
)


Re: [Russian Roulette]: Revolver
Padariau reklaminę žinutę apie rusišką ruletę ir ml.
- laimiukas3
- Moderatorius
- Posts: 4569
- Joined: 2012 Aug 03 01:12
- Skype: laimiukas3
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [Russian Roulette]: Revolver
nicexFrostas wrote:Padariau reklaminę žinutę apie rusišką ruletę ir ml.

- laimiukas3
- Moderatorius
- Posts: 4569
- Joined: 2012 Aug 03 01:12
- Skype: laimiukas3
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [Russian Roulette]: Revolver
manau logiska butu jaigu vienas zaidejas galetu zaisti tik viena karta per raunda
Re: [Russian Roulette]: Revolver
Turėtų veikti. Bandykis.laimiukas3 wrote:manau logiska butu jaigu vienas zaidejas galetu zaisti tik viena karta per raunda
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich>#include <cstrike> #define DeadChance(%1) (%1 > random(6)) #define TASKID_SPIN 4871 new const g_WinRewards[] = { 0, 250, 500, 2500, 5000, 10000 }; new bool: g_bSpinning[33];new bool: g_bShoot[33];new bool: used[33]; new Float: g_fSpinSpeed[33]; new g_iBullets[33];new g_iBulletPos[33]; public plugin_init(){ register_plugin("[Russian Roulette]: Revolver", "1.2", "Lightas"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Forward_PlayerKilled", 1); register_dictionary("Revolver.txt"); register_clcmd("say /revolver", "Clcmd_Revolver"); set_task(120.0, "Task_Revolver_Ad", _, _, _, "b") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawnas", 1);} public client_putinserver(id){ g_iBullets[id] = 1; used[id] = false;} public spawnas(id){ used[id] = false;} public Forward_PlayerKilled(id) Task_StopSpin(id); public Clcmd_Revolver(id){ if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(used[id]) { PrintColor(id, "!g[!tRevolver!g] !yRevolveriu galima naudotis tik 1 karta per rounda."); return PLUGIN_HANDLED; } new szTitle[32], szBullets[64], szSpin[32], szShoot[32], szString1[32], szString2[32], szString3[32]; formatex(szTitle, charsmax(szTitle), "%L", LANG_SERVER, "REVOLVER"); new Menu = menu_create(szTitle, "_Revolver"); new Callback = menu_makecallback("Menu_Callback"); if (g_bShoot[id] || g_bSpinning[id]) formatex(szBullets, charsmax(szBullets), "%L", LANG_SERVER, "BULLETS_DISABLED", g_iBullets[id], g_WinRewards[g_iBullets[id]]); else formatex(szBullets, charsmax(szBullets), "%L", LANG_SERVER, "BULLETS_ENABLED", g_iBullets[id], g_WinRewards[g_iBullets[id]]); formatex(szSpin, charsmax(szSpin), "%L", LANG_SERVER, "SPIN", g_iBullets[id], g_WinRewards[g_iBullets[id]]); formatex(szShoot, charsmax(szShoot), "%L^n", LANG_SERVER, "SHOOT"); formatex(szString1, charsmax(szString1), " %sO %sO", g_iBulletPos[id] == 0 ? "\r" : "\y", g_iBulletPos[id] == 1 ? "\r" : "\y"); formatex(szString2, charsmax(szString2), "%sO %sO", g_iBulletPos[id] == 5 ? "\r" : "\y", g_iBulletPos[id] == 2 ? "\r" : "\y"); formatex(szString3, charsmax(szString3), " %sO %sO", g_iBulletPos[id] == 4 ? "\r" : "\y", g_iBulletPos[id] == 3 ? "\r" : "\y"); menu_additem(Menu, szBullets, "1", g_bShoot[id] || g_bSpinning[id] ? Callback : -1); menu_additem(Menu, szSpin, "2", g_bShoot[id] || g_bSpinning[id] || cs_get_user_money(id) + g_WinRewards[g_iBullets[id]] > 16000 ? Callback : -1); menu_additem(Menu, szShoot, "3", !g_bShoot[id] ? Callback : -1); menu_addtext(Menu, szString1, 0); menu_addtext(Menu, szString2, 0); menu_addtext(Menu, szString3, 0); new szExit[15]; formatex(szExit, charsmax(szExit), "%L", LANG_SERVER, "EXIT"); menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, szExit) menu_display(id, Menu, 0); return PLUGIN_HANDLED;} public _Revolver(id, Menu, Item){ if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; switch (Item) { case 0: { if (g_iBullets[id] < 5) g_iBullets[id]++; else g_iBullets[id] = 1; Clcmd_Revolver(id); } case 1: { set_task(0.1, "Task_SpinClip", id + TASKID_SPIN); set_task(6.5, "Task_StopSpin", id); g_bSpinning[id] = true; used[id] = false; } case 2: { if (DeadChance(g_iBullets[id])) { user_silentkill(id); client_cmd(id, "spk sound/weapons/357_shot1.wav"); PrintColor(id, "%L", LANG_SERVER, "LOSE"); used[id] = true; } else { cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + g_WinRewards[g_iBullets[id]]); client_cmd(id, "spk sound/weapons/357_cock1.wav"); PrintColor(id, "%L", LANG_SERVER, "WIN", g_WinRewards[g_iBullets[id]]); used[id] = true; } g_bShoot[id] = false; Task_StopSpin(id); } } return PLUGIN_HANDLED;} public Menu_Callback(id, Menu, Item) return ITEM_DISABLED; public Task_SpinClip(id){ id -= TASKID_SPIN; if (g_iBulletPos[id] < 5) { g_iBulletPos[id]++; } else { g_iBulletPos[id] = 0; g_fSpinSpeed[id] += 0.2; } Clcmd_Revolver(id); used[id] = false; client_cmd(id, "spk sound/weapons/357_reload1.wav"); set_task(g_fSpinSpeed[id], "Task_SpinClip", id + TASKID_SPIN);} public Task_StopSpin(id){ if (g_bSpinning[id]) { g_fSpinSpeed[id] = 0.0; g_bSpinning[id] = false; g_bShoot[id] = true; remove_task(id + TASKID_SPIN); }} public Task_Revolver_Ad() PrintColor(0, "%L", LANG_SERVER, "REVOLVER_AD"); stock PrintColor(const id, const input[], any:...){ new Count = 1, Players[32]; static Msg[191]; vformat(Msg, 190, input, 3); replace_all(Msg, 190, "!g", "^x04"); replace_all(Msg, 190, "!y", "^x01"); replace_all(Msg, 190, "!t", "^x03"); if (id) Players[0] = id; else get_players(Players, Count, "ch"); for (new i = 0; i < Count; i++) { if (is_user_connected(Players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, Players[i]); write_byte(Players[i]); write_string(Msg); message_end(); } }}

- laimiukas3
- Moderatorius
- Posts: 4569
- Joined: 2012 Aug 03 01:12
- Skype: laimiukas3
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [Russian Roulette]: Revolver
aciu dar vienas keistas pastebejimas spin koks to meniu punkto tisklas jaigu gali iskarto trecia punkta spausti tai meniu punktas numeris 2 nieko nedaro tik ta rutuliuka suka kaip as supratau 

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest