Pirmas round
- Ofaz
- Jau po truputį tampa savu
- Posts: 125
- Joined: 2013 Apr 27 15:03
- Skype: srydomis
- Location: Ignalina
Pirmas round
Sveiki, turiu klausimą, kaip padaryt, kad menu išsimestų automatiškai pirmą raundą, kad nereikėtų nieko rašyt, tiesiog prasideda raundas, ir išmeta tą menu ar kažką panašaus..
Pain is just WEAKNESS leaving YOUR body.
Re: Pirmas round
Jai nori, kad per zemelapi tik viena karta ismestu tau ta norima menu(pasirinkus bet kuri is pasirinkimu, menu nebeismes tol, kol zmogus nepadaryt reconnect:
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <fun>#include <fakemeta>#include <hamsandwich> new g_NerodytiMeniu[33]; public client_putinserver(id){ g_NerodytiMeniu[id] = false; } public plugin_init() { register_plugin("ismeta viena karta per prisijungima", "1.0", "life55") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)} public player_spawn(id) { if (g_NerodytiMeniu[id]) return; new menu = menu_create("Meniu:", "menu_cases") menu_additem(menu, "pasirinkimas", "1", 0) menu_additem(menu, "pasirinkimas", "2", 0) menu_additem(menu, "pasirinkimas", "3", 0) menu_additem(menu, "pasirinkimas", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Uzdaryti") menu_display(id, menu, 0)} public menu_cases(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], szName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, szName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { g_NerodytiMeniu[id] = true; //sito ^ netrink, prisidesi ka noresi. } case 2: { g_NerodytiMeniu[id] = true; //sito ^ netrink, prisidesi ka noresi. } case 3: { g_NerodytiMeniu[id] = true; //sito ^ netrink, prisidesi ka noresi. } case 4: { g_NerodytiMeniu[id] = true; //sito ^ netrink, prisidesi ka noresi. } } return PLUGIN_HANDLED}
- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: Pirmas round
Kurdamas bool kintamajį priekyje prirašyk bool:
Norint surasti paspaustą pasirinkimą užtenka to ką gaunam, jei mums reikia tik pasirinkimo numerio
Be to bereikalingi include's irgi naudos neatneš
Norint surasti paspaustą pasirinkimą užtenka to ką gaunam, jei mums reikia tik pasirinkimo numerio
Be to bereikalingi include's irgi naudos neatneš
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <hamsandwich> new bool:g_bNerodytiMeniu[33]; public client_putinserver(id) g_NerodytiMeniu[id] = false; public plugin_init(){ register_plugin("ismeta viena karta per prisijungima", "1.0", "life55") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)} public player_spawn(id){ if(!is_user_alive(id)) return; if (g_bNerodytiMeniu[id]) return; new menu = menu_create("Meniu:", "menu_cases") menu_additem(menu, "pasirinkimas", "1", 0) menu_additem(menu, "pasirinkimas", "2", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Uzdaryti") menu_display(id, menu, 0)} public menu_cases(id, menu, item){ if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } switch(item) { case 0: //pasirinkus pirma pasirinkima { //kazkas vykdoma } case 1: //pasirinkus antra pasirinkima { //kazkas vykdoma } } g_bNerodytiMeniu[id] = true; return PLUGIN_HANDLED}
Re: Pirmas round
dekui, kad pataisei. Tik case numerius sumaisiai.
Code: Select all
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new bool:g_NerodytiMeniu[33]; public client_putinserver(id) g_NerodytiMeniu[id] = false; public plugin_init() { register_plugin("ismeta viena karta per prisijungima", "1.0", "life55") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) } public player_spawn(id) { if (g_NerodytiMeniu[id]) return; new menu = menu_create("Meniu:", "menu_cases") menu_additem(menu, "pasirinkimas", "0", 0) menu_additem(menu, "pasirinkimas", "1", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Uzdaryti") menu_display(id, menu, 0) } public menu_cases(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } switch(item) { case 0: //pasirinkus pirma pasirinkima { //kazkas vykdoma } case 1: //pasirinkus antra pasirinkima { //kazkas vykdoma } } g_NerodytiMeniu[id] = true; return PLUGIN_HANDLED }
Re: Pirmas round
Pawn tas bool: nebutinas, bet jei taisai, tai ir kintamaji pavadink g_bNerodytiMeniu ^_^
Ir kur is_user_alive tikrinimas per spawna ?
Ir kur is_user_alive tikrinimas per spawna ?

- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: Pirmas round
Su tais kintamūjų pavadinimais iš vis nematau skirtumo ar jis B ar jis ASD nuo to niekas nesikeičia....newb wrote:Pawn tas bool: nebutinas, bet jei taisai, tai ir kintamaji pavadink g_bNerodytiMeniu ^_^
Ir kur is_user_alive tikrinimas per spawna ?
O dėl is_user_alive() tai jis POST'e reikalingas tik dėl visa ko, ne labai post'e teko matyti negyvą žaidėją, bet aišku, visko būna
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: Pirmas round
Kintamųjų pavadinimai yra labai svarbu. Svarbu net yra laikytis vieningo rašymo stiliaus. Kas prasideda su didžiąją raide, kur tarpai dedami ir panašiai. Tai lengvina kodo skaitymą.
Spawn iškviečiamas mirusiam žaidėjui rodos tada, kai jis tampa spectate.
Spawn iškviečiamas mirusiam žaidėjui rodos tada, kai jis tampa spectate.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: Pirmas round
tiesa.optimizuotas kodas + tvarkingai surasytas,yra geriau.
Re: Pirmas round
Fuck HN.newb wrote:Pawn tas bool: nebutinas, bet jei taisai, tai ir kintamaji pavadink g_bNerodytiMeniu ^_^
Re: Pirmas round
bool: nebūtinas, bet su juo sutaupoma daug atminties.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests