Entity pasukimas, jeigu yra siena
Entity pasukimas, jeigu yra siena
Sveiki, man reikia tokio dalyko, jeigu prieš entity yra siena jį automatiškai pasuktų, kaip suprantu čia reikės gauti distance tarp entity ir sienos, o tada jau sukti, bet kaip patikrinti ar yra siena?
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: Entity pasukimas, jeigu yra siena
Amm, čia matyt reikės naudoti trace vektorius (nedirbau su jais niekad, tai negaliu padėti). Esmė, kad siunti tą vektorių kažkuria kryptimi (šiuo atveju į objekto priekį) ir žiūri į ką jis atsimuš ir už kokio atstumo. Pagal tai sprendi reikia pasukti ar ne.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: Entity pasukimas, jeigu yra siena
Kaip dabar su loop'u daryt? Kad jei pasisuka ir vistiek per arti sienos, suktusi dar.
Code: Select all
new Float:fTemp new Float:arrAngle[3], Float:arrOrigin[3] fTemp = getDistanceInForwardDir(arrOrigin, arrAngle[YAW]) if (fTemp > 150.0) { entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, Float: {0.0, 90.0, 0.0}) }
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: Entity pasukimas, jeigu yra siena
Tai pasuki ir tada siunti vėl. Priklausomai nuo objekto ir ką jis turi daryti, tai gali net siųsti į kelias puses iš karto ir pagal tai spręsti į kurią pusę suktis. (pvz ten kur atstumas iki kito objekto didesnis). Galima matyt think forwardą objekto daryti ir jame tokius dalykus valdyti.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests