ESF Padėkit
Re: ESF Padėkit
Tai aš kaip supratau jis ant seno esf 1.2.3 ar koks ten jis prašo, nes neminėjo jokio ecx ar ten kokio evm
Re: ESF Padėkit
Neatsimenu, kad ant 1.2.3 galima butu pridet ataku.
-
- Jau perkopė 10 žinučių ribą !
- Posts: 14
- Joined: 2012 Apr 23 15:52
- Skype: Jaikiller12
Re: ESF Padėkit
Tai reiškias niekas nepadės?
Re: ESF Padėkit
Nu bandyk žiūrėt.
Glow, health ir speed pavyzdžių visur pilna, tik paieškok. Tiesa, "swoop" greičio paprastai pakeist neišeis - tai įmanoma padaryt tik dirbtinai (kiekvieno server frame metu keičiant žaidėjų velocity). Apsieisi ir be to.
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <engine>#include <fakemeta> // Auros spalva nustatoma pakeiciant auros modelio skin'o ID// (jie lygtai eina nuo 0 iki 5, bet priklauso nuo modelio).#define SET_AURA_COLOR(%1,%2) entity_set_int(%1, EV_INT_skin, %2) // Per ESF, "ki" vadinama energija, kuri issikrauna skraidant,// saudant bangas ir darant kitus veiksmus. Jos reiksme eina// nuo 0.0 iki 1000.0 (float).#define SET_PLAYER_KI(%1,%2) entity_set_float(%1, EV_INT_fuser4, %2) // Sitas nustatys powerlevel'i. Jis atsistatys i "tikraji" kai zaidejas transformuosis// arba mirs.#define SET_PLAYER_POWERLEVEL(%1,%2) set_pdata_int(%1, 460, %2) // Jei nori, kad nustatytas powerlevel'is liktu visa laika (kaip per ECX), gali// panaudot sita (kartu su SET_PLAYER_POWERLEVEL()), bet to daryt// nerekomenduoju, nes jis sudirba energijos bangas (galia ir dydi).#define SET_PLAYER_PERMANENT_POWERLEVEL(%1,%2) set_pdata_int(%1, 461, %2) // Sita funkcija nustatys zaidejo maksimalu galima gyvybiu skaiciu// bei atnaujins HUD.stock SetPlayerMaxHealth(client, maxHealth){ static _maxHealth; if (!_maxHealth) _maxHealth = get_user_msgid("MaxHealth"); set_pdata_int(client, 142, maxHealth); message_begin(MSG_ONE, _maxHealth, _, client); write_byte(maxHealth); message_end();} public plugin_init(){ // Nesu tikras ka sis event'as daro, bet zinau, kad jis vyksta // kai atsiranda aura (zaidejas ijungia turbo arba swoop'ina). register_event("ManipModel", "OnManipModel", "a", "1=10"); // Sitas message issaukiamas, kai kas nors power-up'inasi. register_message(get_user_msgid("Powerup"), "OnPowerup");} public OnManipModel(){ // read_data(2) grazina auros entity ID. new aura = read_data(2); // Is auros entity ID galim suzinot jos savininka // (siuo atveju nereikia, bet kad zinotum). //new owner = entity_get_edict(aura, EV_ENT_owner); // Keiciam auros modeli // (turi buti precache'intas). entity_set_model(aura, "models/NewAura.mdl"); // Keiciam auros spalva. Jei gerai pamenu, // 3 skin'o ID atitinka raudona spalva. SET_AURA_COLOR(aura, 3);} public OnPowerup(){ // get_msg_arg_int(1) grazina zaidejo ID. // 2, 3 ir 4 - atitinkamai raudonos, zalios ir melynos spalvu reiksmes (RGB). // Keiciam spalvu reiksmes i raudona. set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, 255); set_msg_arg_int(3, ARG_BYTE, 0); set_msg_arg_int(4, ARG_BYTE, 0);}
-
- Jau perkopė 10 žinučių ribą !
- Posts: 14
- Joined: 2012 Apr 23 15:52
- Skype: Jaikiller12
Re: ESF Padėkit
Dėkui. Viskas veikia.
Bet įdėk su glow speed ir kt.
Beto kaip pakeisti swoop soundus kai virsta per pluginą?
Pvz: Kaip kurčiau kaioken plugin, užkrautu už gelsvos juostelės ir virstu kaioken, poto dar bšk pakrautų virstu x2 kaip taip padaryt? Su case kažką?
Dar 1 klausimuką galiu?
Pvz: Noriu padaryti modelchange pluginą. Kad paspausčiau Mouse1 laikydamas virstu į saiyaman normal, spausčiau mouse2 grįžtų į normal. O ant ssj pritaikytas efektas ir ssj modelis, ir taip kaip su normal. Dėkui.
Tu pro 
-- 2013 Bal 26 16:52 --
P.D Neveikia.
Bet įdėk su glow speed ir kt.
Beto kaip pakeisti swoop soundus kai virsta per pluginą?
Pvz: Kaip kurčiau kaioken plugin, užkrautu už gelsvos juostelės ir virstu kaioken, poto dar bšk pakrautų virstu x2 kaip taip padaryt? Su case kažką?
Dar 1 klausimuką galiu?

Pvz: Noriu padaryti modelchange pluginą. Kad paspausčiau Mouse1 laikydamas virstu į saiyaman normal, spausčiau mouse2 grįžtų į normal. O ant ssj pritaikytas efektas ir ssj modelis, ir taip kaip su normal. Dėkui.


-- 2013 Bal 26 16:52 --
P.D Neveikia.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests