
Old cs 1,5 gun switch.
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Old cs 1,5 gun switch.
Sveiki, man reiktu plugino , kad kai keitiesi gun jis pasikeistu labai , greitai tesiog galima sakyti kad nebutu animacijos, zinau kad toks pluginas egzistuoja ne viename serverije esu matesm, tik gaila pavadinimo nezinau 

Re: Old cs 1,5 gun switch.
Quake Style Switch
This plugins brings back the old feature from CS1.5 times. When you switch between your weapons really fast - you don't see the switch animation.
Re: Old cs 1,5 gun switch.
aciu !!
Re: Old cs 1,5 gun switch.
newb, o neišeitų/negalėtum padaryt, kad ne tik nebūtų animacijos, bet, kad pvz pakeitus ginklą iškart ir galėtum šaudyt ar mest he, nu nebūtų ten to intarpo 1-2sek. ?
Re: Old cs 1,5 gun switch.
Nemano kodas ir netikrinau ar veikia
Code: Select all
#include < amxmodx >#include < fakemeta >#include < hamsandwich > const m_flNextPrimaryAttack = 46;const m_flNextSecondaryAttack = 47;const m_flTimeWeaponIdle = 48; public plugin_init( ){ new szWeaponName[ 32 ]; for( new i = 1; i <= CSW_P90; i++ ) { if( get_weaponname( i, szWeaponName, charsmax( szWeaponName ) ) ) { RegisterHam( Ham_Item_Deploy, szWeaponName, "FwdWeaponDeployPost", 1 ); } }} public FwdWeaponDeployPost( iEntity ){ set_pdata_float( iEntity, m_flNextPrimaryAttack, 0.0 ); set_pdata_float( iEntity, m_flNextSecondaryAttack, 0.0 ); set_pdata_float( iEntity, m_flTimeWeaponIdle, 0.0 );}
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest