Pagalbos dėl godmode

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Pagalbos dėl godmode

Post by xFrostas »

Sveiki, nelabai sugalvoju kaip padaryti tokį dalyką, jei serveryje žaidžia 3 žaidėjai A, B ir C, pvz žaidėjas A išsikviečia meniu

Pasirinkite
1. B
2. C

Jis pasirenka 2. C, dabar visa esmė, žaidėjas A ir C gali vienas kitą žudyti, bet neivienas negali žudyti B žaidėjo, B žaidėjas negali žudyti jų. Ar išvis įmanoma taip padaryti? Aš galvojau godmode naudoti, bet neįsivaizduoju kaip reiktų padaryti. Galbūt reiktų tada su Ham_TakeDamage forwardu? Žodžiu, siūlykit savo varijantus, rašykit kuo aiškesnius varijantus, kodus.

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: Pagalbos dėl godmode

Post by aaarnas »

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "aaarnas" new p_killblock[33] public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")} public meniu(id){    new menu = menu_create("\rPasirink zaideja:", "menu_handler")     new players[32], num, name[50], strint    get_players(players, num, "h")        for (new i=0; i < num; i++) {                get_user_name(players[i], name, charsmax(name))        num_to_str(players[i], strint, charsmax(strint))        menu_additem(menu, name, strint)    }        menu_display(id, menu, 0)} public menu_handler(id, menu, item){    if(item == MENU_EXIT)    {        menu_destroy(menu)        return PLUGIN_HANDLED    }     new data[10], other[1]    new other2, other3    menu_item_getinfo(menu, item, other2, data, charsmax(data), other, charsmax(other), other3)        new userid = str_to_num(data)        p_killblock[id] = userid    p_killblock[userid] = id        menu_destroy(menu)    return PLUGIN_HANDLED} public player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) {        if (p_killblock[attacker] == victim)        return HAM_SUPERCEDE;} 
Ko nesupranti sakyk - paaiškinsiu. Dar žinoma reikia p_killblock padaryti -1 per naują round ar kada nori, kad galėtų šaudyti tą žaidėją.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: Pagalbos dėl godmode

Post by xFrostas »

Dėkui, rytoj labiau įsigilinsiu, pažiūrėsiu kas kaip, jau einu nuo pc.

-- 2013 Bir 10 15:52 --

Viskas veiktų gerai, bet procesas atvirškčiai vyksta, iš pradžių leidžia žudyti visus, o pasirinkto žaidėjo iš meniu neleidžia.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests