sprites, ent
sprites, ent
Ar eina padaryti kad būtų efektas toks kaip ScreenFade (na užmestų spalvą), bet kad būtų pvzd raibuliuojanti, arba vienur tamsiau kitur šviesiau? Na, kad būtų įvairiai, netik viena spalva..
Kaip padaryti, kad mano sukurtas entity po truputį sulystų į žemę?
Kaip padaryti, kad mano sukurtas entity po truputį sulystų į žemę?
Re: sprites, ent
aurimasko wrote:Kaip padaryti, kad mano sukurtas entity po truputį sulystų į žemę?
Code: Select all
register_think("classname", "funkcija") entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + Float:dažnis) static Float:orig[3] entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig) orig[2] -= kiek_unitų_turi_sulyst_į_žemę_per_1periodą entity_set_origin(ent, orig)
Re: sprites, ent
o jeigu turiu daug entity su vienodu classname, tai neįmanoma padaryti kad veiktų tik vienam iš tų entity (pvzd pagal entid) be tikrinimų if.. ?
Re: sprites, ent
tame, kad pas mane įvairiai gali būti - vienu metu išsitrininėt gali tik vienas, o gali ir trys..
Re: sprites, ent
Jai entity turi omenyje ir tą žalia screen tai priskyrk entity prie žaidėjo ir su set tasku ji panaikink, nežinau ar to nori, bet taip supratau.
Re: sprites, ent
žodžiu pasidariau tiap:
O dabar kaip padaryti, kad kai jis visas palenda po žeme, tai išnyksta?
Code: Select all
public Think(ent){ if(!is_valid_ent(ent)) return entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.2) if(get_gametime() - entity_get_float(ent, EV_FL_starttime) > 5.0) // čia tikrinimas kad trintusi, tik jeigu buvo padėtas prieš 5 sek., o jei anksčiau, tai netrintų. { static Float:orig[3] entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig) orig[2] -= 0.3 entity_set_origin(ent, orig) }}
Re: sprites, ent
Jei žinai dydį, tai leisk į žemę tol, kol ent aukštis bus mažesnis už nuleistą atstumą, o tada panaikink. Arba, jei tai įmanoma tavo atveju, testuok ir žiūrėk, koks ilgiausias laiko tarpas, per kurį dingsta tas tavo ent. Po to laiko panaikink.
Re: sprites, ent
susitvarkiau
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests