damage

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Spag
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 269
Joined: 2012 Dec 31 15:39

damage

Post by Spag »

Kaip padaryti kad tam tikrą momentą CT team žala iš knife padidėja 50 kartų ? ir kas tam tikru momentu būtų galima nustatyti vėl default žalą CT team'o. Man šių dviejų kodų reikia, galit parašyt?

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: damage

Post by aurimasko »

Code: Select all

 #include <hamsandwich>#include <cstrike> new momentas RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage") public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){    if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT)        return HAM_IGNORED     if(momentas)        SetHamParamFloat(4, damage * 50) // jei momentas = true, tai žala padidėja 50 kartų     return HAM_IGNORED}

User avatar
Giltinas
Jau po truputį tampa savu
Posts: 149
Joined: 2012 Jan 03 21:38
Skype: edgaras9512
Location: Šilutė

Re: damage

Post by Giltinas »

Jeigu duodi koda tai duok teisinga...

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <hamsandwich>#include <cstrike> new momentas public plugin_init( ) {     register_plugin( "Damage", "1.0", "Nezinomas" );    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")} public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){    if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT)        return HAM_IGNORED        if(momentas)        SetHamParamFloat(4, damage * 50) // jei momentas = true, tai žala padidėja 50 kartų        return HAM_IGNORED}
Image

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: damage

Post by newb »

Nu jei taisai koda, tai pats daryk teisingai :D

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <hamsandwich>#include <cstrike> new momentas public plugin_init( ){    register_plugin( "Damage", "1.0", "Nezinomas" );    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")}public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){    if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT)        return HAM_IGNORED        if(momentas && bits & DMG_SLASH) {        SetHamParamFloat(4, damage * 50) // jei momentas = true, tai zala padideja 50 kartu        return HAM_OVERRIDE    }        return HAM_IGNORED}

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: damage

Post by aurimasko »

Giltinai, tokį patį kodą davei tik kad sudėjai į plugin_int... manau žino jis kur ką dėti..
O , kad tik iš knife, tai nepastebėjau .

User avatar
Trickas
Flooderis arba specialistas
Posts: 889
Joined: 2012 Jan 25 18:20
Skype: ner.e5

Re: damage

Post by Trickas »

Kad jūs čia nei vienas nemokat va koks kodas turi būt:

Code: Select all

{Daryti 50x žalą}
Dar čia save scripteriais vadina..
- Skype: ner.e5
- Steam: Tr1ckas

User avatar
aurimasko
Flooderis arba specialistas
Posts: 736
Joined: 2010 Sep 04 08:45

Re: damage

Post by aurimasko »

Joo su tokiu kodu, tai tikrai damage padidinsi..

User avatar
TBagT
Jau perkopė 10 žinučių ribą !
Posts: 14
Joined: 2010 Oct 25 12:51
Skype: deusx223

Re: damage

Post by TBagT »

Code: Select all

new momentas;
->

Code: Select all

new bool: momentas;

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: damage

Post by newb »

TBagT wrote:

Code: Select all

new momentas;
->

Code: Select all

new bool: momentas;
Nebutinas dalykas.

InvIs
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 421
Joined: 2011 Aug 13 11:12
Skype: pksoldierlt
Location: ATOSTOGOSE

Re: damage

Post by InvIs »

Kalbant idealumo prasme - būtinas. Jei jau pradėjot ta tema.
ISVYKES

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests