GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga!+Web
Forum rules
Reikalaujami kriterijai:
1. Išsamus aprašymas apie Jūsų projektą.
2. Informacija turi būti pateikta gražiai, tvarkingai sudėliojant viską į vietas.
3. Kurdami pristatymą Jūs turite sudominti skaitytoją, kad jis apsilankytų Jūsų projekte. To pasiekti galima kuo išsamiau aprašant Jūsų projekto privalumus ir priežastis kodėl žmogus turi čia apsilankyti.
Reikalaujami kriterijai:
1. Išsamus aprašymas apie Jūsų projektą.
2. Informacija turi būti pateikta gražiai, tvarkingai sudėliojant viską į vietas.
3. Kurdami pristatymą Jūs turite sudominti skaitytoją, kad jis apsilankytų Jūsų projekte. To pasiekti galima kuo išsamiau aprašant Jūsų projekto privalumus ir priežastis kodėl žmogus turi čia apsilankyti.
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
manau siais laikais nebutina modifikuoti kernelio, ypac kai laikai keleta serveriu ant 1 cpu t.y procesu del 1000fps, uztenka pilnai stabilaus 500fps bei gero pralaidumo, na o jei nori zemo latency 0-3 lietuvos zaidejams aisku tai atsiliepia ir ping, nepatingek 50lt++ vps/vds tiekejams pakloti uz ssd, nesiginciju 1000fps serveryje tikrai daug geriau saudosi negu 500fps, is praktikos sakau, bet jei tas fps yra nestabilus kam isviso kazka daryti, nu dar vienas variantas priskirti branduolius butent tam procesui, skirtingiems serveriams hlds, kaip valvesoftware dev sake, neeksperimentuokite su cpu cores allocation jei nenorite tureti crashu, nu cia kaip kam.
p.s sorry uz dig, tik norejau pasidalinti savo patirtimi
p.s sorry uz dig, tik norejau pasidalinti savo patirtimi
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
Prašyčiau plačiau apie tai, kaip ssd įdiegimas įtakotų žaidėjų latency, nes kažkodėl neįžvelgiu, kaip galėtų.
Last edited by beast on 2012 Nov 24 02:00, edited 1 time in total.
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
ping nusako komunikavimo greiti/apsikeitima tarp serverio ir kliento, latency kiek zinau priejima prie failu - Latency is the rate of connection between your computer and the server. - google stuff, bet tiksliau priejima prie failu,siuo atveju vidutinis serverio hdd greitis 30-40mb~ read write, ssd eina nuo 250mb, dauguma profesionaliu tiekeju siulo iki 6gb, logiskai mastant kuo didesnis read/write greitis tuo greiciau prie failu gali prieiti klientas, arba juos gauti ir keistis (packetais), galbut sitas meslas kuri cia aiskinu nera visiskai tikslus, bet esme manau suprantant, paieskokit googleje definiciju bei comparision hdd vs ssd..beast wrote:Prašyčiau plačiau apie tai, kaip ssd įdiegimas įtakotų žaidėjų latency, nes kažkodėl neįžvelgiu, kaip galėtų.
p.s atsisiuskite programele cisco packet tracer, galite patys detalu bench padaryti
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
Latency ir ping man rods yra tas pats dalykas, paketų siuntimo greitis
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
Man tik įdomu, prie ko čia tas hdd, jei visas hlds paleidimo metu užkraunamas į darbinę atmintį, kaip ir visi pluginai. Tai gal geriau įsimesti darbinę atmintį su didesniu taktiniu dažniu ir mažesniais timing'ais bei procesorių su daugiau spartinančiosios atminties? Nes dabar ssd, mano supratimu, gali paspartinti tik serverio užsikrovimą ir log'ų / tekstinių failų rašymą ir skaitymą, kas prie bendro sistemos paspartėjimo, tuo labiau, žaidėjų pingo sumažėjimo, nieko praktiškai neprisideda.
Dabar tu, maždaug, siūlai užsimesti naujas brangesnes padangas, kad sumažintum automobilio laiką, per kurį jis įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h, kai tam reikia didinti arklio galias. Gal ir sumažės nežymiai. Nors greičiausiai - ne.
Dabar tu, maždaug, siūlai užsimesti naujas brangesnes padangas, kad sumažintum automobilio laiką, per kurį jis įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h, kai tam reikia didinti arklio galias. Gal ir sumažės nežymiai. Nors greičiausiai - ne.
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
as teoriskai cia nesiaiskinsiu, manau paciam tau reiketu isbandytibeast wrote:Man tik įdomu, prie ko čia tas hdd, jei visas hlds paleidimo metu užkraunamas į darbinę atmintį, kaip ir visi pluginai. Tai gal geriau įsimesti darbinę atmintį su didesniu taktiniu dažniu ir mažesniais timing'ais bei procesorių su daugiau spartinančiosios atminties? Nes dabar ssd, mano supratimu, gali paspartinti tik serverio užsikrovimą ir log'ų / tekstinių failų rašymą ir skaitymą, kas prie bendro sistemos paspartėjimo, tuo labiau, žaidėjų pingo sumažėjimo, nieko praktiškai neprisideda.
Dabar tu, maždaug, siūlai užsimesti naujas brangesnes padangas, kad sumažintum automobilio laiką, per kurį jis įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h, kai tam reikia didinti arklio galias. Gal ir sumažės nežymiai. Nors greičiausiai - ne.

- Istiktukas
- Ar galit patikėti? Jis jau parašė 20 žinučių
- Posts: 25
- Joined: 2012 Dec 27 17:29
- Skype: pauliusltu
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
nu tikrai pasiskaiciau cia jusu pasisakymus,ir tikraja to zodzio prasme pjaunat gryba
Kazkas buvo teisus kad branduoliai nesisumuoja! CPU gali sumuotis,bet ne branduoliai. Jei CPU yra tarkim 2.4 GHZ tai nereiskia kad bus 16 GHZ su daugiau branduoliu.
Jei butu 4 CPU x 2.4 ghz, tai viskas ok tada. Fiziniai atskiri procesoriai.
Ir siaip pamastymui.. Is kur pas vaikus toks serveris?? Litais pamatavus jis kainuotu apie 500lt/men.. Ar imanoma? abejoju
Beje vps nelygu ds ! VPS yra virtualus privatus serveris, o DS dedikuotas serveris. Tai visiskai atskiras serveris, o vps yra virtualus,kuriuo naudojasi daugiau zmoniu,tik tiek kad jiem yra paskirti resursai.

Jei butu 4 CPU x 2.4 ghz, tai viskas ok tada. Fiziniai atskiri procesoriai.
Ir siaip pamastymui.. Is kur pas vaikus toks serveris?? Litais pamatavus jis kainuotu apie 500lt/men.. Ar imanoma? abejoju
Beje vps nelygu ds ! VPS yra virtualus privatus serveris, o DS dedikuotas serveris. Tai visiskai atskiras serveris, o vps yra virtualus,kuriuo naudojasi daugiau zmoniu,tik tiek kad jiem yra paskirti resursai.
CS.KRW.LT:27015 CSDM (FREE VIP 4 ALL) 24/7


Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
Istiktukas wrote:nu tikrai pasiskaiciau cia jusu pasisakymus,ir tikraja to zodzio prasme pjaunat grybaKazkas buvo teisus kad branduoliai nesisumuoja! CPU gali sumuotis,bet ne branduoliai. Jei CPU yra tarkim 2.4 GHZ tai nereiskia kad bus 16 GHZ su daugiau branduoliu.
Jei butu 4 CPU x 2.4 ghz, tai viskas ok tada. Fiziniai atskiri procesoriai.
Ir siaip pamastymui.. Is kur pas vaikus toks serveris?? Litais pamatavus jis kainuotu apie 500lt/men.. Ar imanoma? abejoju
Beje vps nelygu ds ! VPS yra virtualus privatus serveris, o DS dedikuotas serveris. Tai visiskai atskiras serveris, o vps yra virtualus,kuriuo naudojasi daugiau zmoniu,tik tiek kad jiem yra paskirti resursai.
wow ot tai naujiena, lyg niekas nezino kas yra virtualizacija, kokiu principu ji veikia, kaip skaldo fizinius resursus ir neskiria ds nuo vps.

Last edited by Tetusis on 2012 Dec 27 17:47, edited 1 time in total.
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
Ir siaip pamastymui.. Is kur pas vaikus toks serveris?? Litais pamatavus jis kainuotu apie 500lt/men.. Ar imanoma? abejoju
Kai kurie zmones (vaikai) dirba uzsienyje ir uzdirba daug pinigu, ir jiems tas 500lt ar 1000lt nera dideli pinigai.
Kai kurie zmones (vaikai) dirba uzsienyje ir uzdirba daug pinigu, ir jiems tas 500lt ar 1000lt nera dideli pinigai.
Re: GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga !!
o ar kada girdejai apie kolokacija?Swat wrote:Ir siaip pamastymui.. Is kur pas vaikus toks serveris?? Litais pamatavus jis kainuotu apie 500lt/men.. Ar imanoma? abejoju
Kai kurie zmones (vaikai) dirba uzsienyje ir uzdirba daug pinigu, ir jiems tas 500lt ar 1000lt nera dideli pinigai.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests