GamesNET serveriu tinklas ! + Publikas su EAC Apsauga!+Web
Forum rules
Reikalaujami kriterijai:
1. Išsamus aprašymas apie Jūsų projektą.
2. Informacija turi būti pateikta gražiai, tvarkingai sudėliojant viską į vietas.
3. Kurdami pristatymą Jūs turite sudominti skaitytoją, kad jis apsilankytų Jūsų projekte. To pasiekti galima kuo išsamiau aprašant Jūsų projekto privalumus ir priežastis kodėl žmogus turi čia apsilankyti.
Reikalaujami kriterijai:
1. Išsamus aprašymas apie Jūsų projektą.
2. Informacija turi būti pateikta gražiai, tvarkingai sudėliojant viską į vietas.
3. Kurdami pristatymą Jūs turite sudominti skaitytoją, kad jis apsilankytų Jūsų projekte. To pasiekti galima kuo išsamiau aprašant Jūsų projekto privalumus ir priežastis kodėl žmogus turi čia apsilankyti.
Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
Tame ir esme, kad ten yra tiesiog PATCHAS, o TU nieko ten nedarei.
P.S. Tokio dalyko kaip FPS ant serverių nėra.
P.S. Tokio dalyko kaip FPS ant serverių nėra.
Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
http://forums.srcds.com/viewtopic/8378TETYYS wrote:Tame ir esme, kad ten yra tiesiog PATCHAS, o TU nieko ten nedarei.
P.S. Tokio dalyko kaip FPS ant serverių nėra.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=174767
Getting stable 1000fps needs to have modified linux kernel.
galejai ir pasidometi pries rasydamas kazka

-- 2012 Lie 22 14:46 --
aaarnas wrote:Na šaunuolis. Linux branduolio perkompiliuot dar nesiryžčiau. Tik dar reikėtų ties web padirbėti, nes nėra net normalaus serverių monitoriaus.


Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
Tai tu net nežinai ką reiškia FPS. Ir padidindamas "serverio FPS" kokį nors skirtumą pajautei? Nemanau.
Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
Jeigu stabiliai laikosi tas 1k ticrate, tai aišku efektas jaučiasi. Gal net žaidėjams kiek neįprastas jausmas turėtų būti žaisti taip "smooth". O šiaip daug geriau stabilus 100 ticrate, nei nestabilus 1000.
Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
+beast wrote:Jeigu stabiliai laikosi tas 1k ticrate, tai aišku efektas jaučiasi. Gal net žaidėjams kiek neįprastas jausmas turėtų būti žaisti taip "smooth". O šiaip daug geriau stabilus 100 ticrate, nei nestabilus 1000.
Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai

gelezis galinga ir fps laikosi pastovus

Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
Ir vienas serveris su stabiliu 1000 FPS naudoja ~30% CPU? Čia tas pats kas -pingboost 3.
Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
jo su pingbooster 3 vienas tiek naudoja cpu, jei paleidus su pingbooster 2 tada fps mazdaug 800-900, o ka negi gaila cpu resursuhleV wrote:Ir vienas serveris su stabiliu 1000 FPS naudoja ~30% CPU? Čia tas pats kas -pingboost 3.


Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
Vienas servas 30%?! Kam to reikia jei žaidėjams tai nerūpi?
Re: GamesNET serveriu tinklas - Galingiausi cs 1.6 Serveriai
Ką norėjau pasakyt, tai kad ir be jokio "branduolio modifikavimo" su -pingboost 3 bus tau 1000 FPS su dideliu CPU išnaudojimu...Swat wrote:jo su pingbooster 3 vienas tiek naudoja cpu, jei paleidus su pingbooster 2 tada fps mazdaug 800-900, o ka negi gaila cpu resursuhleV wrote:Ir vienas serveris su stabiliu 1000 FPS naudoja ~30% CPU? Čia tas pats kas -pingboost 3.va pvz 14zmoniu losia ir cpu 38 apkrova ..
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests