xFrostas wrote:Aš nežinojau ar galima ant šito evento id naudoti.

Cikle kintamąjį gali pavadinti kaip nori, kad ir id, kad ir jkdbsagbjsadkg, neesmė. Esmė tave, kad nesupranti ciklo struktūros.
Čia jo tau greičiausiai daryti nereikia.
Tau reikia gauti aukos id. Šiame evente tai gali padaryti taip:
static victim
victim = read_data(2)
Ir toliau atitinkamai atlieki veiksmus su juo:
Code: Select all
static victimvictim = read_data(2) // čia greičiausiai pagal idėją, kai auka miršta, apie ją sukuriamas žiedas...// tačiau nematydamas PlayerRace masyvo, negaliu pasakyti, ar tikrinimas geras...if (PlayerRace[CurrentRace[victim]] == Killer_of_Death){ static Float:originF[3], origin[3] entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, originF) FVecIVec(originF, origin) Create_Ring(origin)}