Plugino duomenys
Pavadinimas: First Gun Changer.
Versija: 1.0.
Autorius: Fly3r.
Aprašymas
Šis pluginas keičia atsiradimo metu gaunamus ginklus: glock18 ir usp, ir kulkas.
CVar'ai
first_ter_weapon - ginklas, kurį gaus teroristai vietoj glock'o atsiradimo metu. Pvz. first_ter_weapon "deagle" - gaus deagle'ą. Jei CVar'as bus nustatytas į "", tada nieko negaus.
first_ct_weapon - ginklas, kurį gaus mentai vietoj usp'o atsiradimo metu.
first_ter_ammo - šovinių kiekis, kurį teroristai gaus atsiradimo metu vietoj "40". Jeigu nustatytas ginklas yra granata, tai gaus granatų kiekį. Jei 0, negaus šovinių.
first_ct_ammo - šovinių kiekis, kurį mentai gaus atsiradimo metu vietoj "24".
Papildoma informacija
Yra du pluginai. Pirmas veikia su botais, antras ne. Skirtumas tas, kad pirmame plugine yra daugiau kodo.
Galimi tokie ginklai:
glock18, usp, p228, deagle, fiveseven, elite, m3, xm1014, tmp, mac10, mp5navy, ump45, p90, famas, galil, scout, ak47, m4a1, aug, sg552, sg550, g3sg1, awp, m249, hegrenade, flashbang, smokegrenade.
Kreditai
MeRcyLeZZ - už AMMOTYPE konstantą, kurią aš pasiskolinau iš jo ZP plugino.
First Gun Changer
First Gun Changer
- Attachments
-
first_gun_changer_bots.sma
- Veikia su botais.
- (4.35 KiB) Downloaded 1063 times
-
first_gun_changer.sma
- Neveikia su botais.
- (4 KiB) Downloaded 1049 times
Last edited by Fly3r on 2012 Jul 29 15:09, edited 5 times in total.
Re: First Gun Changer
Uzlusta servas su blogu ginklo pavadinimu... Ir kazkaip itartinai atrodo puse kodo, ypac definintu funkciju pavadinimai, bet jei pavadinimas pacio plugino netikslus, tai... xD
Re: First Gun Changer
Šiek tiek atnaujinta informacija.
Gal ir netikslus pavadinimas, jo nekeisiu. Svarbu ką pats pluginas atlieka. O kad serveris užlūžta dėl blogo ginklo pavadinimo, tai nieko blogo aš čia nematau.
Gal ir netikslus pavadinimas, jo nekeisiu. Svarbu ką pats pluginas atlieka. O kad serveris užlūžta dėl blogo ginklo pavadinimo, tai nieko blogo aš čia nematau.
Re: First Gun Changer
Turėtum tikrin ar blogas pavadinimas, o jei taip ismest paprasta žinutę, o ne užlaužt serverį
Re: First Gun Changer
Tai kam tada if (weapon_ter[0]) ir if (weapon_ter[0] && ter_ammo), jei jie vistiek nieko nedaro ?Fly3r wrote:Šiek tiek atnaujinta informacija.
Gal ir netikslus pavadinimas, jo nekeisiu. Svarbu ką pats pluginas atlieka. O kad serveris užlūžta dėl blogo ginklo pavadinimo, tai nieko blogo aš čia nematau.
- psychical
- Viršininkas
- Posts: 2094
- Joined: 2011 Mar 12 22:19
- Skype: tautvydas11
- Location: Linksmakalnis
- Contact:
Re: First Gun Changer
Iš vis, kam tokios sudėtingos maklevonės, kai yra daug lengvesnis būdas tai padarysi?
Re: First Gun Changer
Ir dar, nezinau ar tu zinai, bet per Ham_Spawn nevisada zaidejas buna gyvas. Dar vienas servo uzluzimas, kai zaidejas spectaitins.
Krc, milijonas cia bugu. So botais pazaidziau, tai po kazkiek raundu isvis neduoda to ginklo, o tik defaultini. Kai gauni ta kita ir nuperki defaultini, tai kartais dvigubai daugaiu ammo gauni ant pakeisto ginklo etc.
Krc, milijonas cia bugu. So botais pazaidziau, tai po kazkiek raundu isvis neduoda to ginklo, o tik defaultini. Kai gauni ta kita ir nuperki defaultini, tai kartais dvigubai daugaiu ammo gauni ant pakeisto ginklo etc.
- aaarnas
- Vyr. diskusijų administratorius
- Posts: 3891
- Joined: 2010 Aug 31 13:21
- Skype: fiarno
- Contact:
Re: First Gun Changer
Dabar nėra prasmės kurti daug naujų define šiuo atveju. Galima tiesiog daryti taip:
bet kadangi apdorojama preprocesoriumi, tai optimizacija šioje vietoje nėra svarbu. Tiesiog kodas būtų suprantamesnis. Be to, preprocesorius būtų gerai apskliausti, nes tai suteikia saugumo. Čia ateityje, jei reiks, galėsiu daugiau papasakoti.
Toliau, nėra didelės prasmės atskirai tikrinti cvar rodmenis. Galima tiesiog prisikėlimo metu patikrinti cvar ir pagal tai duoti ginklus. Sutaupytum daug bereikalingų dalykų ir nereiktų daryti 2 plugino versijų. Per pointerį gauti iš atminties string'ą nėra taip jau brangu.
Reiktų naudoti funkciją get_weaponid ( name[] ), kad patikrinti ar įvestas ginklo pavadinimas yra teisingas. Jei pavadinimas neteisingas, geriausiu atveju pluginas turėtų nustatyti į default ginklą (arba dar geriau neatimti ginklo apskritai) ir pranešti loguose apie klaidą.
Code: Select all
#define SetTrue(%1, %2) (%1 |= (1<<(%2 % 32)))SetTrue(g_spawned, id)
Toliau, nėra didelės prasmės atskirai tikrinti cvar rodmenis. Galima tiesiog prisikėlimo metu patikrinti cvar ir pagal tai duoti ginklus. Sutaupytum daug bereikalingų dalykų ir nereiktų daryti 2 plugino versijų. Per pointerį gauti iš atminties string'ą nėra taip jau brangu.
Reiktų naudoti funkciją get_weaponid ( name[] ), kad patikrinti ar įvestas ginklo pavadinimas yra teisingas. Jei pavadinimas neteisingas, geriausiu atveju pluginas turėtų nustatyti į default ginklą (arba dar geriau neatimti ginklo apskritai) ir pranešti loguose apie klaidą.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.
Re: First Gun Changer
Atnaujinau.
-- 2012 Nov 29 20:25 --
Kodėl nepatvirtinta?
-- 2012 Nov 29 20:34 --
Kodėl nepatvirtinta?
-- 2012 Nov 29 20:25 --
Kodėl nepatvirtinta?
-- 2012 Nov 29 20:34 --
Kodėl nepatvirtinta?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests