Visada bhop
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Visada bhop
Reikia plugino, kuris padarytų, kad visi serve esantys žaidėjai visalaika bhopintų t.y. niekada nestovėtų ant žemės.
Re: Visada bhop
Cia gi epic failas. Paeit net normalei neis xD
Re: Visada bhop
Tai aš to ir noriu. Reikės strafint.
Re: Visada bhop
Code: Select all
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11)#define FL_ONGROUND (1<<9) new bhop[33] public plugin_init() { register_concmd("amx_bhop", "cmdBhop", ADMIN_SLAY, "<name or #userid> to enable/disable bhop")} public cmdBhop(id, level, cid) { if (!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED new arg[32] read_argv(1, arg, charsmax(arg)) new player = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF) if (!player) return PLUGIN_HANDLED new name[33] get_user_name(player, name, charsmax(name)) if(bhop[player]) { bhop[player] = false console_print(id, "[AMXX] Bunny hop disabled on %s", name) // Kokie nors chat messages } else { bhop[player] = true console_print(id, "[AMXX] Bunny hop enabled on %s", name) // Ir cia } return PLUGIN_HANDLED} public client_disconnect(id) { bhop[id] = false} public client_PreThink(id) { if (!bhop[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) return PLUGIN_CONTINUE}
Re: Visada bhop
Taigi galima vietoj bhop[33] kurt bhop ir tikrinti su bitų operacijomis.
Re: Visada bhop
Neturejau as laiko ten zaist su optimizacija. Tuo labiau kas zino kaip naudotis bhopu lakstys per mapa dar greiciau nei paprasti.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests