No fall damage

Šiame forume rašomi vartotojų klausimai/problemos su kuriomis jie susidūrė kuriant pluginus.
Post Reply
Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

No fall damage

Post by Pukuotukas951 »

Radau pluginą zm, noriu persidaryti ant paprastų serverių pvz: public, bet čia pieva gaunasi, kažkaip sudėjau koda bet neveikia, padėkit:

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <hamsandwich> #define PLUGIN "No fall damage for zombies"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Sn!ff3r" #define DMG_FALL (1<<5) public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")} public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type){    if (!(damage_type & DMG_FALL))        return HAM_IGNORED        if (!get_user_team(id) == 2 && get_user_team(id) == 1(victim))        return HAM_IGNORED        return HAM_SUPERCEDE} 

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: No fall damage

Post by newb »

Code: Select all

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) {    return damage_type == DMG_FALL ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED}

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: No fall damage

Post by aaarnas »

newb wrote:

Code: Select all

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) {    return damage_type == DMG_FALL ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED}

Code: Select all

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) {    return damage_type & DMG_FALL ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED}
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

User avatar
xFrostas
Flooderis arba specialistas
Posts: 660
Joined: 2010 Sep 02 15:47
Skype: frost.lt

Re: No fall damage

Post by xFrostas »

yra config'e cvaras fall_damage ar kaip, jį galima išjungti ir įjungti

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: No fall damage

Post by newb »

Maciau hlevas rase su == ^_^

User avatar
aaarnas
Vyr. diskusijų administratorius
Posts: 3891
Joined: 2010 Aug 31 13:21
Skype: fiarno
Contact:

Re: No fall damage

Post by aaarnas »

Jis irgi daro klaidų. Taip išeina, kad jis žmogus :/

DMG_FALL yra bit sumai. Aš nežinau, kaip cs interpretuoja žalą. Taip suprantu, kad gali būti kelios žalos vienu metu, bet tai būtų keista.
Jei tuo momentu, žaidėjas patirs tik DMG_FALL, tai viskas bus gerai, bet jei cs pateikia daugiau nei vieną žalą vienu metu, tai bus ne visada gerai.
Palikau CS pasaulį ;/ . Nebepasiekiamas.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests