Remove c4

Šiame forume vartotojai gali prašyti jiems reikiamo plugino.
Forum rules
Šiame forume galite siūlyti idėjas ar prašyti jums reikalingų pluginų. Jei kas nors pradės jį kurti, tai pasirašys Jūsų sukurtoje temoje. Niekada nepykite, jei niekas neatsako į Jūsų prašymą. Gal tai tiesiog per sudėtinga, arba reikalauja per daug darbo.
Post Reply
Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Remove c4

Post by Pukuotukas951 »

Gal yra koks cs 1.6 pluginas kuris pašalina c4 iš serverio? Nes kur ieškojau alliedmodders buvo tik scourse CSS

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Remove c4

Post by newb »

Code: Select all

#include < amxmodx >#include < engine > public plugin_init( ) {    register_plugin( "Delete Bomb Sites", "0.0.1", "Exolent" );} public pfn_keyvalue( iEntity ) {    static szClassName[ 32 ], szKey[ 2 ], szValue[ 2 ];    copy_keyvalue( szClassName, charsmax( szClassName ), szKey, charsmax( szKey ), szValue, charsmax( szValue ) );        if( !strcmp( szClassName, "func_bomb_target" )    ||  !strcmp( szClassName, "info_bomb_target" ) ) {        if( is_valid_ent( iEntity ) ) {            remove_entity( iEntity );        }    }}

Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: Remove c4

Post by Pukuotukas951 »

neveikia

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Remove c4

Post by newb »

Veikia.

Pukuotukas951
Gana aktyvus vartotojas
Posts: 445
Joined: 2011 Aug 27 09:29

Re: Remove c4

Post by Pukuotukas951 »

Įdėjau į serverį, tačiau vistiek duoda c4.

newb
Pluginų patvirtintojas
Posts: 1047
Joined: 2010 Sep 23 21:43
Location: Wonderland
Contact:

Re: Remove c4

Post by newb »

Pats patikrinau dust, dust2, inferno. Neduoda.

User avatar
nuodas159
Flooderis arba specialistas
Posts: 522
Joined: 2010 Sep 03 15:30
Skype: nuodas159
Location: SunCity

Re: Remove c4

Post by nuodas159 »

Jeigu neveikia bandyk šita.

Code: Select all

 #include < amxmodx >#include < fakemeta > new g_iSpawn; public plugin_precache( )  g_iSpawn = register_forward( FM_Spawn, "Spawn" ); public plugin_init( )  unregister_forward( FM_Spawn, g_iSpawn ); public Spawn( iEntity ){  if( pev_valid( iEntity ) )  {    static cName[ 32 ];    pev( iEntity, pev_classname, cName, 31 );     if( containi( cName, "bomb" ) != -1 )      engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEntity );  }}  
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests