Page 1 of 1

Plugino paleidimas tik parasius komanda

Posted: 2010 Nov 14 22:35
by Balarkas
Sveiki! Turiu klausima, ar galima padaryt kad sitas pluginas pradetu veikti tik tuomet, kai yra parasoma tam tikra komanda. Pavyzdiui zmogeliui atejus iserveri ir parasius pvz /prideti jam butu pridetas sita meniu.. nes pagal default tai jis yra idedamas visiems, o as noreciau kad jis butu idedamas tik tiem kas nores. Tiesiai sviesiai sakau nelabai as raukiu sitam reikale.. zinoma bandziau pats daryti bet nesigavo man.

Re: Plugino paleidimas tik parasius komanda

Posted: 2010 Nov 14 23:00
by aaarnas
Slowhackig šiame forume yra draudžiamas.

Re: Plugino paleidimas tik parasius komanda

Posted: 2010 Nov 14 23:05
by Balarkas
Na suprantu, tai todel as ir nenoriu kad jis visiem butu ibruktas, todel galvojau paprasysiu pagalbos kad tik parasius tam tikra komanda jis butu ivikdomas.. na sorry tada..

Re: Plugino paleidimas tik parasius komanda

Posted: 2010 Nov 14 23:42
by aaarnas

Code: Select all

#include <amxmodx>#include <amxmisc> #define PLUGIN "Game Menu"#define VERSION "1.1"#define AUTHOR "DJ_WEST & Lukmanov Ildar" #define GAMEMENU_FILE "resource/GameMenu.res"#define MAX_SIZE 1012 new g_Text[MAX_SIZE] public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)        // Āūēūāąåģ ōóķźöčž Read_GameMenu äė˙ ÷ņåķč˙ ķąųåćī čńļšąāėåķķīćī ōąéėą ģåķž.    set_task(0.1, "Read_GameMenu")        register_clcmd("say /prideti", "Change_GameMenu")} public Read_GameMenu(){    new i_File, s_File[128]        // Ļīėó÷ąåģ ļóņü ź äčšåźņīščč ń źīķōčćąģč AMXX ā s_File.    get_configsdir(s_File, charsmax(s_File))        // Ōīšģčšóåģ ļóņü ź gamemenu.txt ōąéėó, čńļīėüēó˙ ļóņü ź źīķōčćąģ, č ńīõšąķ˙åģ ā s_File.    format(s_File, charsmax(s_File), "%s/gamemenu.txt", s_File)        // Īņźšūāąåģ ōąéė äė˙ ÷ņåķč˙    i_File = fopen(s_File, "r")        // ×čņąåģ ńīäåšęčģīå ōąéėą ā g_Text. Äąķķą˙ ōóķźöč˙ ļīääåšęčāąåņ ÷ņåķčå ńčģāīėīā CR, LF.    fgets(i_File, g_Text, MAX_SIZE)        // Ēąźšūāąåģ ōąéė    fclose(i_File) } public Change_GameMenu(id){    client_cmd(id, "motdfile %s", GAMEMENU_FILE)                // Ēąļčńūāąåģ ā ōąéė ńīäåšęčģīå g_Text    client_cmd(id, "motd_write %s", g_Text)                // Āīēāšąłąåģ ēķą÷åķčå źīģąķäū ļī óģīė÷ąķčž    client_cmd(id, "motdfile motd.txt") } 
Imk. Ir daugiau šiuo klausimu nepadėsiu.