Page 1 of 1

Tabe

Posted: 2011 Jul 15 17:20
by nuodas159
Imanoma tabe(player score) panaikinti,kad nerasytu BOMB? Jei imanoma galite koda atsiusti... +karma:)

Re: Tabe

Posted: 2011 Jul 16 10:04
by aaarnas
Galima, tik dabar su telefonu negaliu viso kodo parašyti.

Su ham spawn registruoji kada žaidėjas prisikelia, tikrini ar jis turi bombą ir su žinute (ta pačia kur vip uždeda scorebarr) neuimi bombos užrašą. Tik jeigu išmesi ir po to paimsi bombą, tai jis vėl atsiras, tad galima pamėginti su Ham_Item_Deploy.

Re: Tabe

Posted: 2011 Jul 23 13:29
by hleV

Code: Select all

#include <amxmodx> public plugin_init()    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "OnScoreAttrib"); public OnScoreAttrib()    set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2) | ~(1<<1));

Re: Tabe

Posted: 2011 Jul 23 22:42
by aaarnas
hleV wrote:

Code: Select all

#include <amxmodx> public plugin_init()    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "OnScoreAttrib"); public OnScoreAttrib()    set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, flags | ~(1<<1));
O tai flags iš kur gaunamas?

Be to man rodos taip turėtų būti:

Code: Select all

public plugin_init()    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "OnScoreAttrib"); public OnScoreAttrib()    set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2) & ~(1<<1));
TRUE OR FALSE = TRUE
TRUE AND FALSE = FALSE