Page 1 of 1
sprogimas
Posted: 2011 Jul 14 19:37
by aurimasko
kaip padaryti (išviso ar įmanoma), kad tarkim map objektas ( tarkim mašina sumapinta, kuria žaidėjas gali vairuoti ), pataikius į tą objektą ginklo M4A1 kulkomis ( nors viena), sprogtų ? ( būtų sprogimo efektas, ta mašina nebevažiuotų, ir atrodytų sudegusi. ).
ir ar įmanoma padaryti, kad tam tikros sienos (mappinant mano pasirinktos), pataikius į jas su bent viena ginklo M4A1 kulka sugriutų? ( kažkurioje pamokoje buvau matęs pamoką, kaip padaryti, kad paspaudus mygtuką, sprogtų sienos ar kas, tai gal čia tą patį galima padaryti, tik man reikia kad be mygtuko ir bent scripto pvz.).
Re: sprogimas
Posted: 2011 Jul 14 19:49
by aaarnas
Tai yra paprasti entity, tas su jais galima žaisti kaip tik nori, net ir pašalinti iš žemėlapio.
Registruoji trace forwardą ir jei kulka pataiko į mašiną, darai visus efektus, sprogimą, garsus ir kitą ko reikia.
Su siena taip pat. Rodos yra su HAM_Use galima susprogdinti sieną be jokių mygtukų, jei tai func_breakable. Be to šiaip ir mapinant galima padaryti, kad šovus į sieną ši sugriūtų.
Pavyzdžių pateikti negaliu, nes man pačiam reikėtų testuoti ir tikrinti.
Re: sprogimas
Posted: 2011 Jul 14 19:51
by aurimasko
aišku. o tai kaip tą mappintą mašiną, apjuodinti ;D?
EDIT: o jeigu man reikia kad pvz 3 sienos kurios gali sugriuti, ir šauna į viena, tai tik ją sugriauna. o su ham_use, tai juk šaus į vieną ir visos sienos sugrius.
Re: sprogimas
Posted: 2011 Jul 14 20:50
by aaarnas
Na apjuodint sudėtinga. Galima pamėginti pažaisti su render, gal kažkas gero ten bus, bet nemanau. Gal galima kokių sprite prilipdyti, arba padaryk liepsnas ant jos.
Kiekviena siena turi savo atskirą id.
Re: sprogimas
Posted: 2011 Jul 14 20:51
by aurimasko
aišku, o kaip scriptingu tą sieną gauti ( į kurią šovė)?
Re: sprogimas
Posted: 2011 Jul 14 22:30
by aaarnas
Sakau, šitą mėginti reikia, bet turėtų suveikti
Tik sakau, nežinau tiksliai.
Re: sprogimas
Posted: 2011 Jul 15 11:51
by aurimasko
aišku, bandysiu ką nors lipdyti
