Page 1 of 2
klausimas
Posted: 2011 Jul 13 20:41
by aurimasko
Ar įmanoma sukurti tokį botą, kurio nerodytų per scoreboard, monitoriuose ir jis galėtų vairuoti pvz map objektą - mašiną?
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 13 20:45
by Aurimas
Esu matęs tokį dalyką vienam serveryje. Taigi įmanoma.
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 13 20:48
by aaarnas
Įmanoma tai daug kas, bet ne viskas yra paprasta ;]
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 13 20:57
by aurimasko
O pvz mačiau viename cs video, kad skrenda naikintuvai, ir kur jie praskrenda ten viska sprogdina ir užmuša... tai čia paleisti entity, su norimo modeliu, ore ir kad judėtų? O apačioje sprogimų efektus padaryti? Beje ar įmanoma gauti pavyzdį kaip padaryti, kad entity judėtų ;// Nes sugalvojas naują modą, ir tiek jam dalykų, bet ten taip viskas sudėtinga ;D
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 13 22:29
by aaarnas
Na reikia movetype nustatyti ir su velocity nukreipti kur reikia.
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 14 09:22
by aurimasko
čia būtų movetype jeigu nori, kad skristų?
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 14 11:40
by aaarnas
hldsk include turi būti MOVETYPE_
Bet taip, šiuo atveju fly tipas bus.
-- 2011 Lie 14 11:41 --
hldsk include turi būti MOVETYPE_
Bet taip, šiuo atveju fly tipas bus.
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 14 11:52
by aurimasko
o dėl velocity tai kažkas panašaus ar ne:
Code: Select all
static Float: velocity[3]lforce = 150lheight = 100 velocity_by_aim(id, lforce, velocity)velocity[2] = lheightset_pev(id, pev_velocity, velocity)
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 14 12:09
by aaarnas
Taip
Code: Select all
set_pev(entity, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)set_pev(entity, pev_velocity, velocity)
velocity jau trimatis vektorius nurodantis kur reikia judėti. Taip pat keiti entity kampus
Code: Select all
set_pev(entity, pev_angles, angle)
[3] Angles for model rendering.
[0] = Verticle (90=Looking down | -90=Looking up)
[1] = Horizontal (-180/180 = Looking backward | 90 = Looking Left | -90 = Looking Right | 0 = Looking Straight)
kad nustatyti, kokioje pozicijoje stovi daiktas.
Aišku
Code: Select all
set_pev(entity, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
Reikia tik 1 kartą nustatyti.
Po to ten dar yra SOLID type, modeliai, dydžiai ir kiti dalykai.
Re: klausimas
Posted: 2011 Jul 14 12:38
by aurimasko
o tai tarkim jeigu man reikia kad objektas skristų 100 žingsnių ( ar kuo ten jie skaičiuojasi ;D) į priekį, tada pasisuktų į kairę, ir vėl 100 žingsnių, tai tada tuos kampus ir reikia keisti?